Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Søker folk å starte band med i Oslo/Drammen/Røyken


Boffen

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at det er på tide å skaffe band, etter noen år som hjemmegitarist. Jeg hører/spiller aller mest på Metalcore og Deathcore, og er interessert i folk som liker samma musikken, og ser for meg et lydbilde a la Parkway Drive/Your Demise/Misery Signals/Bring Me The Horizon. Jeg bryr meg ikke om skillnivå, selv er jeg veldig (noen sier dette bare for å være ydmyke, jeg sier dette fordi det er sant) lite å skryte av, så om du nettopp har begynt å spille, har lyst til å begynne å spille, eller har spilt i noen år og er ganske dreven, er det samme for meg, jeg vil bare ha hyggelige musikere som er interessert i å lage et band, spille mange konserter, og ha det gøy.

Litt relevant info om meg:

- 18 år (19 om en snau månede)

- Bosatt i Røyken, studerer i Oslo

- Stort sett åpen tidsplan

Sålenge det samme sånn nogenlunde gjelder deg/dere, har jeg ingen andre "krav", annet enn at det hadde vært kjekt med enkel tilgang på øvingslokale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Halla! Vi er 2 stk som ønsker å starte opp et band, er inspirert av Parkway Drive/ Suicide Silence/ Job for a Cowboy/ The Red shore og liknende. Vi er begge 19 og er bosatt i Drøbak, ca 30min unda Oslo. Studerer også lyd og musikk produksjon i Oslo. VI har privat øvings lokale og mulighet for recording og miksing. Er en trommis som har spillt i 12år og som har vanvittige skills, og jeg som har spillt gitar i 7år med har vært litt av og på. Men vi har pratet om at jeg kanskje skal kjøre på med bass, så vi får 2 stk på gitar som er drevne i denne sjangeren. Vi har også flere potensielle vokalister fra nærmiljøet, men har lyst til å lage og recorde en låt for så å teste de forskjellige folka ut, for deretter å finne ut om hvem som passer best.

Om du synes det høres fett ut og kanskje har lyst til å teste det ut så er det bare å ringe 93422990 eller ta kontakt med meg på tveter8@hotmail.com så kan vi slå av en prat i Oslo!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.