Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar fra USA


kjh

Anbefalte innlegg

Skal til New York om en uke og har tenkt å kjøpe en akustisk gitar m/stålstrenger. Har spilt i litt over et år og synes det er såpass gøy at jeg kommer til å fortsette. Tenkte å handle på Guitar Center Manhatten og har kikket på en del gitarer, men det er som en jungel for en som ikke har peil. Jeg spiller pop/rock/vise både fingerpicking og strumming. En slags all-round gitar? Er det noe spesielt jeg bør se etter? Tenkte opp til 1000 dollar og utseendet er faktisk ikke så viktig. Har kontroll på det praktiske fra en tidligere USA-tråd. Har kikket litt på Martin, for eksempel denne: http://www.guitarcenter.com/Martin-1-Serie...930-i1445480.gc

Meget takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MTP at du skal handle i butikk så vil jeg nok bare anbefale deg å prøve så mange du har tid til i riktig prisklasse, og se hva du synes føles og låter best. I den prisklassen er alle instrumenter kvalitetsmessig gode, så det går helst på lyd/spillbarhet, og som nevnt så er vi alle forskjellige.

Martin er dog aldri feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MTP at du skal handle i butikk så vil jeg nok bare anbefale deg å prøve så mange du har tid til i riktig prisklasse, og se hva du synes føles og låter best. I den prisklassen er alle instrumenter kvalitetsmessig gode, så det går helst på lyd/spillbarhet, og som nevnt så er vi alle forskjellige.

Martin er dog aldri feil :)

Takk for svar! Det var i grunn sånn jeg håpet det var. Da får jeg bare stole på mitt eget gehør, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.