Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kyuss


Aphelion

Anbefalte innlegg

Kyuss er vel ikke nytt for så mange her (eller hvem vet?), men jeg tenkte jeg kunne lage en tråd likevel :D Har kicka noe voldsomt på dette bandet i det siste, digger spesielt skiva Welcome to Sky Valley! Denne gjengen var superviktige i skapelsen av stoner-sjangeren, sammen med blant andre Sleep og Monster Magnet.

Kyuss er forøvrig gamlebandet til Josh Homme, men jeg syns dette er hundreogørtentusen ganger så fett som QOTSA :)

Kyuss på Wikipedia

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en Orange på vei, det får holde :P Kan heller ikke se at Kyuss har brukt slike? :P

Velger ikke utstyr ut fra hva de jeg hører på bruker heller, så ;)

Neida, de har aldri brukt det, men det er jo oppskriften på stonersound.

Forøvrig liker jeg også ...And the Circus Leaves Town

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel temmelig nærme med Orange og BigMuff-klonen min (med løftet mellomtone) også, vil jeg tro :D

For ikke å snakke om Blues For The Red Sun! Wretch har jeg ikke helt sansen for, det er liksom en litt annen greie...

Enig. Wretch er etter min mening ganske dårlig, men jeg har ikke orket å høre mye på den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoner handler ikke nødvendigvis om at det skal være så jævla spennende hele tida da. Blir mer en stemningsgreie...

Skal du høre noe kjedelig, søk på QOTSA på youtube ;P

Tenker ikke kjedelig som i spennende. Mer kjedelig som at musikken ikke gjør noe for meg.

Nei takk QOTSA suck balls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.