Web Analytics
Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har bygget pedalkits ifra Byoc?Hvordan er lydkvaliteten osv....vurderer selv og bygge en chorus,er dette komplisert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aldri selv kjøpt derifra, men har hørt at dette er bra saker. Lydkvaliteten tipper jeg er toppers ;) Når det kommer til om det er vanskelig, nei det vil jeg ikke si det er. Det er snakk om å lodde komponenter på et kretskort, skru fast potmetere, switcher, og lodde ledninger der det trengs. Trenger ingen Mastergrad i elektronikk for å få til dette ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke bygget noen av modellene selv, men har eigd flere av dem (kjøpt ferdig bygget). Lyden er tipp topp, helt på høyde med håndbygde "boutique"-eksklusiviteter som gjerne koster det tredobbelte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om jeg bare må kaste meg i det og bestille en chorus.

Endret av Riveraboy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei har bygget en muff pedal fra byoc synes ikke det var problem, har du brukt en loddebolt tidligere går det nok greit det+ byoc har en grei hjemmeside med tips og eget forum hvis det er noe du lurer på.

Endret av svenni

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes det andre firmaer enn Byoc,general guitar gadgets og moodysounds som tilbyr kits.Har sjekket ut rundt på nettet men ikke funnet noe særlig annet av interesse.

Endret av Riveraboy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes mange. Noen av dem tilbyr også byggesett som er kloner av KOT, OCD Plexi 800 m.flere

Nei, jeg kommer ikke til å poste link på GN :ninja: Men kan nevne at man finner noen av dem i bl.a. i UK og Tyskland

edit: Ser at Tonepad mangler i listen. Dem selger ikke kit, men har gode PCB og gode byggebeskrivelser.

Og veldig mange gode effekter. Løse komponenter henter man fra Smallbear. Jeg har ikke forsøkt, men det er sikkert mulig å bestille dele-kit fra Smallbear ved å hendvise til Tonepad sin BOM (deleliste).

Endret av huskerikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bygd Big Muff klonen fra BYOC (large beaver). Lett å lodde i sammen, låter massivt!

Kjøpte den gjennom god lyd.

Endret av Birk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Das musikding:

Das Musikding

Meget bra side som selger noen byggesett, men også meget bra å bestille komponenter fra. Har gjort det en del ganger og det er billig og kjapt levert.

Onlineshop der UK-electronic :

En annen tysk side. Ikke bestilt noe derfra selv, men har kompis som har gjort det og han er fornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.