Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

efektbrett/box


snake

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er bedre å kjøpe enkelteffeker av god kvalitet enn disse multieffektene. Mange av de jeg har prøvd låter ikke pent, og noen forringer direktelyden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMHO: Effektbrett til bass? DON'T GO THERE MAN. Bassister med multieffektbrett er som trommiser med alt for mange tammer. Kjøp deg en god OD, og en virkelig god kompressor. Kjøp deg i verste fall også en bra, analog delay. Kvalitet i alle ledd på disse tre tingene koster like mye (trolig mer!) enn en multieffektboks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke du snakke nedlatende om trommiser med mange tammer, din løkdupp! En trommis får ALDRI _for mange_ tammer ;)

Jeg deler dog ditt syn på basslyd, selv om jeg har full respekt for at folk kan ha lyst å utforske effektverdenen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et effektbrett vil ikke gi deg bedre lyd, iallefall ikke kanooonmye bedre lyd om du ikke har god lyd fra før. Det effektbrettet vil gjøre for deg er å gi deg et arsenal av forskjellige effekter og simuleringer for å tukle rundt med lyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde da virkelig Cube hadde noe innebygde effekter? Tror iallefall min har det. Eller kanskje det bare er standard-greier..

Men som sagt; vil du ha _bedre_ lyd må du bytte forsterker. Vil du leke rundt med effekter for å forandre på den lyden du alt har så er nok effektboks morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.