Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Støy i strat?


GSZ

Anbefalte innlegg

Er bro og elektronikk jordet? Skjermet??

Peker pickupsa dine rett på en forsterker, gammal tv eller monitor?

Singlecoils sluker stråling, og du må holde deg unna alt slikt.

Etter jeg bytta fra den gamle monitoren min til en flatskjerm, er støyen vesentlig bedre.

E: Ser at du har BB preamp. Den er ikke snill med singlecoils. Jeg har en jeg og.

Støyer det når volum på gitar er avskrudd?

Endret av Kjutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bro og elektronikk jordet? Skjermet??

Peker pickupsa dine rett på en forsterker, gammal tv eller monitor?

E: Ser at du har BB preamp. Den er ikke snill med singlecoils. Jeg har en jeg og.

Støyer det når volum på gitar er avskrudd?

Hvordan vet jeg at det er jordet eller skjermet? Nei, støyer ikke når volumet på gitaren er avskrudd.

Btw, er nok ikke jeg som har BB preamp :P

Hvis du ikke tar borti noe metall på gitaren, støyer det da?

Jaa :(

Endret av GSZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet jeg at det er jordet eller skjermet? Nei, støyer ikke når volumet på gitaren er avskrudd.

Btw, er nok ikke jeg som har BB preamp :P

Jaa :(

Stemmer. Ok, da er det jordinga til brua di!

Ut i fra de svarene jeg får fra deg, regner jeg med at du ikke er så teknisk anlagt.

Jeg ville nok uten tvil satt bort jobben, det vil ta vedkommende 10 min, men han vil ta betalt for en halvtime ca.

Vi snakker 300 kr.

Selve agendaet her, er å sjekke at jordinga fra jacken er koblet til alle potsa, og brua di.

Endret av Kjutte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk for svar! :)

"Selve agendaet her, er å sjekke at jordinga fra jacken er koblet til alle potsa, og brua di. "

Fins det en guide på dette? :P Ser det for vanskelig ut skal jeg selvfølgelig sette bort jobben til en annen,

Endret av GSZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk for svar! :)

Fins det en guide på dette? :P Ser det for vanskelig ut skal jeg selvfølgelig sette bort jobben til en annen,

Kan du lodde? Hvis svaret er nei, så anbefaler jeg nok at du sender jobben bort.

Guiden er at du må legge en isolert leder fra jord til bru. Hvis du ikke forstår hva dette innebærer, eller vet hvordan

du skal gjøre det korrekt, vil jeg nok en gang anbefale at du sender jobben bort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du lodde? Hvis svaret er nei, så anbefaler jeg nok at du sender jobben bort.

Guiden er at du må legge en isolert leder fra jord til bru. Hvis du ikke forstår hva dette innebærer, eller vet hvordan

du skal gjøre det korrekt, vil jeg nok en gang anbefale at du sender jobben bort :P

Ja, jeg kan lodde. Med vet ikke hvordan man gjør det andre, hehe ;) Så blir vel til at jeg drar til den lokale musikkforetninga med den da.

Endret av GSZ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.