Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica DM Tour 09


Mering90

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var sykt bra!

Jeg synes at at låtvalget var nesten helt perfekt, de burde bare ha spill Fade To Black og Ride The Lightning! De trengte egentlig bare og spille For Whom The Bell Tolls, så var jeg fornøyd.

Jeg fikk kjøpt biletter på svartebørsen, sitteplasser på rad 4! Var mye nærmere enn jeg trodde. Ble veldig dyrt, men er veldig glad for at jeg gjorde det!

BTW: Fikk pleketeret til Kirk Hammet!!!! Måtte slåss med den dame om og få det. Det landet i e øl kopp. Lukte alkool av hendene og moren min lurte på om jeg hadde drukket når jeg kom hjem....

Endret av Guns N' Roses
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sykt bra!

Jeg synes at at låtvalget var nesten helt perfekt,

Enig at konserten var rå, men syns selv låtvalget var langt fra perfekt. Synes de kunne tatt med litt mer fra Master of Puppets og Ride The Lightning :P Men når alt kommer til alt handler det vel egentlig om smak og behag.

Høydepunktet synes jeg var at vi fikk Welcome Home (Sanitarium)

Endret av turboasmund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel ikke forvente så mange andre sanger enn fra Death Magnetic på DM turnèen?

Følte det ble en rar setning, er ganske trøtt. Håper du skjønner det :P

Welcome Home(Sanitarium) er jeg veldig fornøyd med!

Nei nei, jeg sa ikke jeg hadde forventet noe annet :) Bare sa at jeg ikke syntes den var perfekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høydepunktet var jo helt klart Dyers Eve! Den sangen er etter min mening, Metallica's beste låt. Og etter den kommer Welcome Home (Sanitarium). Og de spilte pokker meg begge to! Den dagen var helt perfekt. Kom klokka to for å stå i kø. Og det var ikke mange som var der. Så startet det å regne, så jeg og kompisen min stakk og spiste sushi og dro tilbake rett før dørene åpnet. Vi kom på rad fire fra gjærdet, og klarte å komme på første rad ca halveis under Metallica. Var helt fantasisk konsert! Som noen har påpekt så var gutta var litt utighte ja, men jeg krever ikke 100% ren spilling i ca to og en halv time. Var jo trossalt bare noen småfeil. Show var det til tusen, og det er det jeg setter mest pris på! Hvis man kombinerer show og tighthet eller hva man skal kalle det, så ender konserten likevel opp i en sekser for meg! Og jeg likte virkelig denne setlisten! Badeball og enda et plekter fra Kirk gjorde heller ikke kvelden værre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i H greide du å få tak i et plekter når du hadde sitteplass?!

Han kastet mange samtidig og et gikk veldig langt, jeg så meg febrilsk rundt, plutselig så jeg på bakken og fikk øye på noe hvittsom lå i en nesten om ølkopp, jeg stupe ned og merket at en annen også prøvde og få hendene i plekteret. Vi filket med ølkoppen litt før jeg var smart nokk til og knuse hele kopen i neven og gjøre det umulig for henne å ta det. Så tok jeg det ut av koppen og puttet det i lomma. Det gjorde kvelden perfekt, de spillte For Whom The Bell Tools og jeg fikk plekteret til Kirk Hammet.

End of story......

(De burde ha spillt Ride The Lightning, det hadd passa så sykt bra til været....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.