Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica DM Tour 09


Mering90

Anbefalte innlegg

Noen som har fått med seg denne konserten? Jeg var i København 22 juli.. Ganske fornøyd :)

Filmet en god del å har nå lagt ut noen på youtube.. Bare å ta en titt

Fikk forresten plekteret til Kirk, Grønnt Jazz 3 med en fin KH Signatur på ;)

Endret av Mering90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har fått med seg denne konserten? Jeg var i København 22 juli.. Ganske fornøyd :)

Filmet en god del å har nå lagt ut noen på youtube.. Bare å ta en titt

Fikk forresten plekteret til Kirk, Grønnt Jazz 3 med en fin KH Signatur på ;)

Skal se dem på Torsdag. Sto konserten til forventningene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde kanskje lyden skulle være noe høyere enn det den var, men absolutt bra nok! Er vell noe med arenaen som gjør at det ikke egner seg med alt for høy lyd... Bra!

Ikke så mye negativt å si.. Liker sykt godt det nye scene systemet til Metallica... Slik at flere får stå fremme med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så dem på globen i stockholm, i mars tror jeg det var. Minnet fryktelig mye om metallica fra gamle dager, masse schlagere og super lyd. Hetfield sang virkelig bra på denne konserten. Dem avslutta det hele med å slippe ned haugevis av sorte badeballer i ymse størrelser, og sparke disse utover publikum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se de nå på Torsdag. Regner med det blir fett! :D Det var i hvert fall rått i fjord.

Håper de spiller hvert fall en av disse: Blackened, Battery, Fight Fire With Fire, Four Horsemen eller Harvester of sorrow.

De spilte Four Horsemen, Fight Fire With Fire og Harvester 17. Juni, så det er mulig de dropper de.

Også håper jeg de ikke spiller så mange sanger fra DM. De spilte jo hele 6 stk tidligere i år.

Endret av turboasmund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har fått med seg denne konserten? Jeg var i København 22 juli.. Ganske fornøyd :)

Filmet en god del å har nå lagt ut noen på youtube.. Bare å ta en titt

Fikk forresten plekteret til Kirk, Grønnt Jazz 3 med en fin KH Signatur på ;)

Han har bare en av de på hvert stativ på konsertene, så de er ganske så sjeldne ;)

Må nesten skryte litt av at jeg har et sånt selv, som jeg fikk personlig av Kirk, i Paris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.