Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Status basser


Roffa

Anbefalte innlegg

Her er et bilde av Status-bassene mine. Siste i familien er en Status SII fretless som også er en meget bra bass.....selvfølgelig, det er jo en Status ;)

Status_Vikings_2.jpg

The Shark, S2000, SII fretless og Washburn S1000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekre basser. Har lyst på en uten hode!

Takk for det. Veldig gode basser, og særlig god er S2000 bassen. De hodeløse er meget godt balansert, lett vekt og siden de også har "0-bånd / zero-fret" så er strengehøyden minimal og supergod å spille på. Lyder ikke så aller værst heller ;)

Strengeskifting går på minuttet og bassene har to reimfester i bakkant så de står stødig når man setter de fra seg....Ja, jeg veit at jeg skal bruke stativ. Holder også stemmingen utrolig bra, så kan anbefale headless på det varmeste. Kanskje litt "ukult" for noen, men skal vi ikke skille oss litt ut da B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likete looken til S2000'n godt. Og trur jeg hadde elsket den hadde den hatt hode :P hehe.. men vi har jo forskjellige meninger ;)

Nå får du jo alle Statusbassene med hode hvis det er ønskelig. Og jeg tror du vil digge disse bassene uansett om det er med eller uten stemmeskruehode ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.