Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Metal Foundery SDX lydlkipp...


Microdomus

Anbefalte innlegg

Fikk dette for akkurat en uke siden nå, og kan ikke si nok bra ord om det! Lydene er store og varierte som det holder, med endel presets rippa rett fra klassiske sound som Meshuggah`s "Bleed",Metallica "...and justice for all", til Slayer`s "Raining Blood". Mao...alt fra gamle klassiske metal trommer, til det "fresheste" av det "freshe" som dere i Oslo området sikkert ville sagt. ;)

Men nok mas fra meg, les her for mer info:

Klikk for mer info!

Her er noen kjappe lydklipp jeg kasta sammen, med forskjellige slagverk presets. De to første er inkluderte presets, mens det siste med gitar/bass på er et eget modifisert slagverk.

Klikk for T.M.F Test 1

Klikk for T.M.F Test 2

Klikk for T.M.F Test 3 m/"band"

Endret av Microdomus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Fikk dette for akkurat en uke siden nå, og kan ikke si nok bra ord om det! Lydene er store og varierte som det holder, med endel presets rippa rett fra klassiske sound som Meshuggah`s "Bleed",Metallica "...and justice for all", til Slayer`s "Raining Blood". Mao...alt fra gamle klassiske metal trommer, til det "fresheste" av det "freshe" som dere i Oslo området sikkert ville sagt. ;)

Men nok mas fra meg, les her for mer info:

Klikk for mer info!

Her er noen kjappe lydklipp jeg kasta sammen, med forskjellige slagverk presets. De to første er inkluderte presets, mens det siste med gitar/bass på er et eget modifisert slagverk.

Klikk for T.M.F Test 1

Klikk for T.M.F Test 2

Klikk for T.M.F Test 3 m/"band"

Knall!

Jeg har S2.0, men det er ikke presets der så jeg bruker det ikke. Klarer ikke spille trommer med keyboard, og suger til programmering.

Er det bare expansionsa som har midi beats klare, som addictive drums?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.