Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

"Male" gitar


Maglor

Anbefalte innlegg

Har en gitar som trenger en helt ny look, skal fikse det selv! men jeg trenger hjelp.

Først, hva trenger jeg, hvordan gjør jeg det, osv

Vært veldig fint om jeg fikk en liten "Guide" til dette

helst fort

på forhånd takk:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært mange tråder med lignende spørsmål. Siden du har sånn hastverk foreslår jeg at du leter opp de trådene som allerede eksisterer.

Det hadde også vært greit om du kunne være litt mer spesifikk på hvordan du ønsker at finishen skal se ut. Hvis ikke vil det bli litt som å skyte i blinde for de som ønsker å hjelpe deg. For meg kan det høres ut som om du ønsker å male motiver og lignende på gitaren. Det du først og fremst trenger da er airbrushferdigheter og sjablonger.

Vær forberedt på mye arbeid og tålmodighet.

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt et bilde av gitaren og photoshoppet det slik jeg ville at det endelige resultatet skulle se ut.

Endret av M55ikael
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begynt å ta den fra hverandre, men så BAM, ett problem

På Inputen på gitaren går det ledninger til volumknottene (som jeg ikke får av den derre "faceplaten") og hullet er altfor lite til at inputgreiene gr igjennom

samme problemet har jeg med enda en ledning som går fra volum og toneknottene til bak der alt virrvarret til strengene er festet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut av en hyggelig skotte... at jeg faen ikke måtte begynne å røske de av fra der jeg hadde tenkt, de måtte tas av fra der man styrer hvilken coil det er

det er snakk om en "Louder" gitar eller noe sånt, aldri hørt om før, vi fant den på loftet:P

må finne en slags oversikt over wiringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

POSITIV INNSTILLING!, viss jeg fucker opp gitaren får jeg ihvertfall malt den så sender jeg den inn til gitarhuset eller noe...

men dette skal jeg klare, ingen verdiful gitar men skal faen ikke gi opp;D

Med en slik reaksjon på høflige og korrekte svar du får, så kan du bare fortsette "røskingen" din for min del.

Det det koster å montere den på Gitarhuset, er trolig mer enn det gitaren er verdt.

Forøvrig fortalte jeg deg akkurat det samme som den hyggelige skotten.

Men for all del, kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal løpe bort til den hyggelige skotten med gitaren min i morgen, jeg skal kutte 3 ledninger, og om ikke den hyggelige skotten kan lodde de på igjen kan sikkert den lokale musikksjappa det:P

(se for dere nynorsk med skotsk aksent! høres sinnsykt kult ut):P

og foresten castro, det med positiv innstilling var ikke negativt ment, understrekte at jeg skal klare det samma faen hva:D

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.