Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarforsterker fra frifond


Atomic

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har erfaring med å søke om penger til gitarforsterker hos frifond. Gitarforsterkeren min ble stjålet, og bandet kommer ikke langt uten den...

Noen som i så fall vet hvor dyr forsterker det kan være lurt å søke om eller mulig å få penger til? Snakker vi rørforsterker til runt 10 000, eller får ma kke mer enn en liten cube til 2000...?

Endret av Atomic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått 4000 hver gang jeg har søkt hos frifond, samme hva jeg søkte om.

Avhenger vel av hva som står i søknaden, men du kan vel neppex regne med å få den dekket pga at den er stjålet.

Er vel ditt eget ansvar å forsikre utstyret ditt. Dessuten skal vel frifon i utgangspunktet gi ut penger til prosjekter som gagner fellesskapet så vidt jeg husker, så privat forsterker trenger vel ikke være det enkleste å penger til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal ikke søke som enkeltperson da, jeg skal jo søke med bandet, for bandet er jo avhengig av at gitaristen høres, hvis ikke blir det jo litt kjedelig... og jeg spiller jo i flere band, så da gagner det jo felleskapet, hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.