Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny GNR Skive


ibanez

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alle forlot Guns N' Roses frivillig og de ga fra seg rettighetene til navnet Guns N' Roses til Axl. Han så vel hvor hekta de andre var på dop og han sikra seg vel rettighetene av den grunn fordi han så vel at det ikke ville vare. Så Duff og Slash kan takke seg selv for at de ikke "har" navnet Guns N' Roses mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en annen ting. Kanskje dere så Lydverket på NRK for omtrent en måneds tid siden. Det var et intervju med Slash og Duff som skulle handle om den nye gruppa Velvet Revolver, men omtrent hele intervjuet og innslaget handlet egentlig om hvor stor drittsekk Axl var og alt det der. Alt var liksom han sin feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi prater om det intervjuet. På veggen min har jeg en innrammet autograf som stammer derfra. "To Håkon" underskrevet av Slash og Duff. Slash har også tegnet seg selv på papiret. Eneste jeg vet er at de gutta er jævla ålreite. Axl er en tosk.

Er Axl en tosk fordi han ikke har tegnet en tegning til deg eller? Lurer på hva grunnlaget ditt er til å kalle han en tosk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var drittsekk når han aldri dukket opp på konserter hvor GnR skulle spille, men uannsett GnR hadde ikke vært noe uten Axl uannsett hvor god Slash er. Han var også den eneste som ikke dopet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.