Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe EMG på nett, hvor?


Aphelion

Anbefalte innlegg

Ser at det er håpløst å få kjøpt EMG på ebay, da EMG ikke tillater at produktene sendes ut fra USA. Finnes det noen nettsjapper som sender til Norge, og som ligger på ca. samme prisnivå? Regner med at hvis jeg kjøper på ebay og bruker magnum/jetcarrier, så ender jeg opp på samme pris som i Norge :P

Det er forresten snakk om et sett med hvite SA singlecoils. Om noen har noe slikt liggende, og lyst til å kvitte seg med det, gi et pip :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd dem alt, og likte dem veldig godt. Lyden var klin lik EMG'ene jeg hadde i gitaren samme dag. Var en smule bedre overtoner på dem, og litt mer output. Prøv dem, og hvis ikke du liker dem kjøper jeg dem gjerne av deg.

EDIT: Singelcoil er jeg ikke interessert i, forresten. Kjøper du derimot humbuckere, kjøper jeg dem gjerne.... :P

Endret av syndromet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor mye dyrere blir det siden man må kjøpe pots utenom? :P Hmf, disse sendes jo heller ikke ut av USA da... :huh:

Joda, han sender ut av USA om du spør han. Mener å huske at han skulle ha 30 dollar i frakt for et 81/85 sett. Sikkert omtrent det samme for et DC set. En pot og en stereojack koster deg vel bortimot 30 kroner, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du finner noen på musikkbørsen.

Hvis ikke prøv å stikke inn til ditt lokale butikk og spør om de kunne bestilt det?

Hvis du leser tråden skikkelig så ser du at jeg er ute etter et sted hvor de er billigere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.