Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøpe EMG på nett, hvor?


Aphelion

Anbefalte innlegg

Yeah, host opp leftyplekterbrett i brushed gold med slike ferdigmontert, så skal jeg jaggu slå til

Tenkte egentlig bare på pickupene.

Men hvis du kontakter de er det ikke umulig de kan fikse det..Eller spør om å få kjøpe de løst og få

plekterbrettet laget et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte egentlig bare på pickupene.

Men hvis du kontakter de er det ikke umulig de kan fikse det..Eller spør om å få kjøpe de løst og få

plekterbrettet laget et annet sted.

Det er jo en mulighet. :D Men må sjekke hva slags pris jeg får hos Musikkbørsen først. Kan jo fort bli like billig, har jo allerede en SPC liggende, og EXGen bryr jeg meg ikke om... :)

Wutt.. "EMG81, now awaible in Chrome and Gold! +$20" :D

Old news ;)

Endret av Aphelion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, noen som vet noe om det jeg lurte på ang. Thomann?

Hej, välj svenska priser på Thomann. Kursen just nu ligger ungefär på 1 svensk krona = 0.80 norska kronor. Det kostar 30 Euro i porto till Norge vad du än beställer och det läggs på 25% när du tar in det i landet. Med andra ord så blir det ungefär det priset som står i svenska kronor som du betalar i norska kronor inklusive de 25%. Säg till om du ska beställa, vi i bandet ska slänga iväg en beställning ganska snart och då kan vi ju splitta på portot :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej, välj svenska priser på Thomann. Kursen just nu ligger ungefär på 1 svensk krona = 0.80 norska kronor. Det kostar 30 Euro i porto till Norge vad du än beställer och det läggs på 25% när du tar in det i landet. Med andra ord så blir det ungefär det priset som står i svenska kronor som du betalar i norska kronor inklusive de 25%. Säg till om du ska beställa, vi i bandet ska slänga iväg en beställning ganska snart och då kan vi ju splitta på portot :) .

Når du skal bestille fra thomann blir det alltid tatt utgangspunkt i Euro, og det er den kursen som blir avgjørende for hvor lønnsomt det evt. vil bli. I tillegg er det litt forskjellige priser på thomanns sider, avhengig av hvilket land man velger, men til ikke-Eu-land er det den tyske prisen som er utgangspunktet. Jeg la inn en ordre hos de tidligere i uken, og de tok av den tyske momsen som er 19%. Det har altså ikke så mye å si om du velger den danske eller svenske siden, slik jeg gjorde.

Uansett: regnestykket blir slik: (tysk pris + 30 Eur frakt) delt på 1.19 for å få pris uten tysk moms, dette ganger du så med dagens vekslingskurs for Euro, gang igjen med 1.25 for å legge til norsk moms, i tillegg kommer tollgebyr 200,- og evt. gebyr banken din tar for å overføre penger til Tyskland. Du må nemlig velge forskuddsbetaling, og får en mail med instruksjoner for betaling, når de har regnet ut den prisen du skal betale.

Håper dette var til hjelp, og at jeg ikke har glemt noe :)

Endret av jackke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.