Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Østerock '04!!!


djbjonik

Anbefalte innlegg

Da nærmer Østerock '04 seg med stormskritt, og det hadde vært tøft om folk stakk innom en tur for å se på alle de griseheite bandene!! Det hele finner sted i skolegården til Østerås Ungdomsskole 2/6 kl. 16.00. Masse lokale band som spiller ut over kvelden! Så dere bør ta turen!!

Vårt band spiller som nr. 4, GJETT HVEM PÅ GITAR!!! Er vi riktig heldige stikker resten av bandet også innom... Men da har vi flaks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mgnus ruud, ja.. han går i 9.ende!

selv om det var platt i fjor er det ikke dermed sagt at det blir det i år også... i fjor var det få band, og de som var der var ikke helt supre... det har jo vært bra alle år utenom i fjor.. Tror det kan bli bra i år, er mange heite band, + at det er en god del bedre organisert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jo nesten bare positive mennesker... Var ikke videre "platt.." i fjor, varder nesten hele tiden og storkoste meg!!

Uannsett:

Tror pokkerimeg fetteren min går på den skolen. Magnus Ruud.

Kødder?? Kjenner han ikke, men veit hvem det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om den Rocky-stripa der rocky og resten av da crew er på konsert, og står helt stille med en pils i handa. så sier de: "Bra konsert, ass!" og kompisen svarer: "Vet! Men publikum var jævli tamt, ass"

:mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.