Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

XLR-kabel


Anbefalte innlegg

En kabel er i bunn og grunn en kabel. Forskjell mellom kabler er minimal, med unntak av hvor mye de tåler å bli tråkka på og dratt i osv. Personlig har jeg per dags dato enda ikke vært borti kabler jeg kan høre forskjell på. Så en kabel til 300 vil neppe være merkbart bedre enn en langt billigere en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke er noen produksjonsfeil på den fungerer den til absolutt alt en xlr er laget til. ;)

Grunnen til at den er så billig kan være at det er brukt billig materiale, noe som gjør at den ikke egner seg for et liv på veien. Men om den skal sitte fastmontert eller brukes i studio er den nok helt ok!

Men når det gjelder dette med xlr-kabler er det etter min mening ikke noen vits i å prøve å spare penger på billigmerker. Om man kjøper mogami eller klotz kabel i metervare og neutrik-plugger og lodder selv har man en knallgod kabel som tåler masse juling til en billig penge. På lydrommet selger de mogami metervare. En til 12,- per meter og en til 20,- per meter. Neutrik plugger ligger på ca. 30,- stykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.