Web Analytics
Jump to content

Fulltone OCD erfaringer etterlyses?

Guest Nisse
 Share

Recommended Posts

Guest Nisse

Har i en stund vært inne på tanken å kjøpe OCD elle xotic BB. Noen som gar erfaring med disse opp mot en Fender BF og strat??

Guest Nisse
Har en fulltone OCD som jeg bruker på min Laney VC100. Laneyen har en konge vrengkanal, men jeg syntes OCD'en over cleankanalen lÃ¥ter enda bedre

Vil absolutt anbefale den.

Det der var et artig svar, da jeg har en kamerat som spiller på en VC100 og den er som du beskriver en knall når den vrenger, mente han hadde hele 4 kanaler til disp. Men uansett jeg blir bare nødt til å prøve denne boksen skjønner jeg :)

Edited by Nisse

Det der var et artig svar, da jeg har en kamerat som spiller på en VC100 og den er som du beskriver en knall nÃ¥r den vrenger, mente han hadde hele 4 kanaler til disp.

To. Cleankanal som kan vrenge (ikke valgbart via footswitch), og vrengkanal med «fotvelgbar» gainboost. MEN - to fullstendig uavhengige kanaler, noe som synes å være en sjeldenhet :)

Edited by Aphelion

To. Cleankanal som kan vrenge (ikke valgbart via footswitch)

Joda. 4 knapper. A/B channel, A gain, B gain og reverb

Bloff: prøve Ã¥ ta noen bilder av det pÃ¥ giggene i pÃ¥sken ;)

Edited by orsvend

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Siste aktive tråder

• Å selge gamle gitarer kan være god butikk det, men det forutsetter jo at man faktisk får betalt... 😔
    • Tok den i fresen, med binding fresestålet. Gikk som hakka møkk.
    • Veldig fint med trebinding! Hvordan fikk du ABSen av uten å skade treet?
    • I dag: tok av igjen abs binding, og limte på trebinding. Fordi; limet som jeg sikkert var for generøs med hadde lagt seg inn i sporet for bånd enkelte plasser. Fikk det ikke ut på en god måte, prøvde med varme på en tynn sondeog pirke det ut, , men usikkert på resultatet. Dessuten var der en glippe i underkakant binding ,  tror den hadde bydd på trøbbel senere.  Tok av igjen som sagt, tensket opp med sagbladet på fret-sagen og limte på med trelim igjen.  Tror jeg er fornøyd nå. Dessuten vakrere med treverk synes jeg.. 
    • Har ikke prøvd flere steder enn dette foreløpig. Kan legge til at jeg kjøpte gitaren i i 97/98`ish, men at den ble stadig mindre brukt etter at jeg ble pappa i 2001. Nr 2 kom i 2003, og kofferten med gitaren ble bare liggende til frustrasjon. Mener jeg har video av ungene som lekte med gitaren mens den lå i kassa et sted....uansett ble den besluttet solgt siden trelast virket mer fornuftig enn en gammel gitar akkurat da. Selvfølgelig en dårlig vurdering, og det endte jo ikke helt bra heller.  
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.