Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

EMG-pickups


Steinern

Anbefalte innlegg

Koster ca. 1400,- ny, men det må være opptil deg om den er verdt en høvding brukt.... Ville ikke gitt så mye, men det er meg... Lyden er upåklagelig, i allefall til vreng... Kommerlitt anpå hva slags pickupper du har nå anngående forskjellen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emperoar

Ja pickupene på Goth Exploreren er drit. Jeg anbefaler deg å kjøpe pickupene til Cerpin Taxt. Han spiller jo tross alt i fleshmetalbandet DAMNED FAUST! m/

Tror nok ikke du vil angre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få skyte inn her. Jeg lover deg, de er knall, spesielt til metal, en sjanger jeg regner med at du spiller. Grunnen til at jeg selger de er at jeg bruker fuzz ovenfor distortion (andre frekvenser og whatever), og fuzzpedaler liker ikke aktive mikker. Så som jeg nevnte, bruker du distortion, enten fra ampen eller som en pedal ala DS-1, så låter det krem. Mikkene er også nesten lydløse grunnet den innebygde preampen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et 9v batteri, typen du bruker til brannvarslere. Det varer i ca. 1 år hvis du er flink med å ta ut jack-kabelen fra gitaren etter du har spilt, da mikkene blir skrudd på da jacken er satt inn. Det er mye mulig de varer lenger, men det er det som er anbefallt ihvertfal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, jeg fikk en tech til å gjøre det for meg. Det skal ikke koste spesielt mye. Tror du burde få de installert med alt som trengs til rundt 100-200 kr. Det må du ut med uansett om du kjøper ny eller brukt hvis du ikke vil gjøre det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whether you're playing power rock and roll, or overdriving your amp, there's a razor sharp attack, and incredible sustain for brilliant soloing.

Får man bedre sustain med en EMG? På gothen min er nemlig sustain mangelvare... Jeg satser nok på EMG-en din Cerpin Taxt, nå må jeg bare mase til meg litt penger... :wink: Fikk grådig lyst på den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.