Web Analytics
Jump to content

Foo Fighters

Roar
 Share

Recommended Posts

• Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

De tre første skivene er klart best synes jeg. One by one har noe av den fæleste lyden jeg har hørt av platene jeg har på CD. Skraping og generelt fæl, fæl lyd. Men plata er ok. De siste platene er litt slappe rett og slett selv om de har noen høydepunkter. Meeeeen, de to første platene og da spesielt The colour and the shape er knall.

En annen ting som er verd å nevne er FF har en del musikkvideoer som er morsomme. Så kan Aphelion like de dølle Iron Maiden-skivene sine*.

*Eller noe annet ræl hvis han ikke liker Iron Maiden som f.eks Carola.

Edited by Foo

Uansett bør lÃ¥tene Walking a Line (b-side - One by One) og The One (Orange County soundtrack) sjekkes ut.

Synd de ikke er på noen av skivene egentlig, men på "ekstrastuff"

Walking a Line:

The One:

Får litt sÃ¥nn sommerlove-vibber av den. Sukk. :mellow:

Det gjør jeg også. Men versjonen på live-albumet Skin and Bones er finest.

One by One er et herlig stykke musikk, men jeg må si jeg har sansen for There Is Nothing Left To Lose også. ^_^

Synes forøvrig at Skin and Bones er det fineste albumet, selv om det er litt anderledes.

I'm back! Litt.

Edited by Charlotte Q

Times Like These er også helt fantastisk. Den og har noe romantisk over seg i mangel på et et bedre ord.

Kom forresten på at jeg hørte Winnebago som liten gutteklump. Noen her som husker et Norsk musikkblad som het Beat? Har faen meg den cd-en enda.

Times Like These er også helt fantastisk. Den og har noe romantisk over seg i mangel pÃ¥ et et bedre ord.

Kom forresten på at jeg hørte Winnebago som liten gutteklump. Noen her som husker et Norsk musikkblad som het Beat? Har faen meg den cd-en enda.

Den akustiske versjonen er dog mye bedre :)

Jo.

Thumbs up for saklige, argumenterende svar, som disse.

Ingen som har nevnt In Your Honor enda? Jeg ble frelst av Loud-delen på det, pluss The Colour and the Shape. Har fortsatt gode minner fra mattetimene i niende klasse; oppdagelsen av Foo Fighters og muligheten til Ã¥ høre pÃ¥ musikk i timene uten at læreren merket det. Det gikk hardt utover mattekunnskapene, men koselig var det :)