Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Foo Fighters


Roar

Anbefalte innlegg

Får litt sÃ¥nn sommerlove-vibber av den. Sukk. :mellow:

Det gjør jeg også. Men versjonen på live-albumet Skin and Bones er finest.

One by One er et herlig stykke musikk, men jeg må si jeg har sansen for There Is Nothing Left To Lose også. ^_^

Synes forøvrig at Skin and Bones er det fineste albumet, selv om det er litt anderledes.

I'm back! Litt.

Endret av Charlotte Q
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Times Like These er også helt fantastisk. Den og har noe romantisk over seg i mangel på et et bedre ord.

Kom forresten på at jeg hørte Winnebago som liten gutteklump. Noen her som husker et Norsk musikkblad som het Beat? Har faen meg den cd-en enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Times Like These er også helt fantastisk. Den og har noe romantisk over seg i mangel pÃ¥ et et bedre ord.

Kom forresten på at jeg hørte Winnebago som liten gutteklump. Noen her som husker et Norsk musikkblad som het Beat? Har faen meg den cd-en enda.

Den akustiske versjonen er dog mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.

Thumbs up for saklige, argumenterende svar, som disse.

Ingen som har nevnt In Your Honor enda? Jeg ble frelst av Loud-delen på det, pluss The Colour and the Shape. Har fortsatt gode minner fra mattetimene i niende klasse; oppdagelsen av Foo Fighters og muligheten til Ã¥ høre pÃ¥ musikk i timene uten at læreren merket det. Det gikk hardt utover mattekunnskapene, men koselig var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.