Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Enda en gitar på meg ja....


Anbefalte innlegg

Vell da skal jeg ha meg enda en ny gitar (fått mye konf. penger 8) )

Men hvilken gitar skal jeg kjøpe til 3-4 tusen, som er kul, har ikke så JÆVLIG metall lyd, men litt mer sånn stilig rock vreng, som guns n' roses.....?

Har ellerede epiphone, men skal ikke ha meg gibson enda ;)

noe tips? Har tenkt litt på ESP eller Jackson bare for å ha en ny gitar jeg kan øve litt på....

Noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe poeng i det egentlig? Epiphone er jo rockegitarer så det holder, spesielt siden du sier du ikke er klar for Gibson enda... Spar heller pengene til en bra forsterker, effekter, eller en god gitar, som Gibson eller Fender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg annbefalar deg for all del å ikkje kjøpe ein gitar til berre 4-5 tusen! Kjøp ein til rundt 10-15 tusen. Det lønnar seg meir. Eg anbefalar:

Enig der ja, heller invester i en god, dyr gitar... ESP er jo utrolig bra, til en god pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg annbefalar deg for all del å ikkje kjøpe ein gitar til berre 4-5 tusen! Kjøp ein til rundt 10-15 tusen. Det lønnar seg meir. Eg anbefalar:

Enig der ja' date=' heller invester i en god, dyr gitar... ESP er jo utrolig bra, til en god pris...[/quote']

ESP er topp og billi i USA music123.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marios har aldri tilbud. Dere er så lettlurte.

Men; veldig ofte kjøper de inn mer enn andre forhandlere i norge, og har derfor bedre priser enn de fleste.

Har hatt endel problemer med kundeservice og sånt dog, men det har jeg strengt tatt hatt med de fleste jeg har handla musikk-stuff med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja marios suger på support. De svarer aldri på mail. Men de er konkurranse dyktige på prisene, så om de ikke er billigst på det produktet du er ute etter, så matcher de prisen til den billigste forhandleren du referer prisen til. I tillegg tar det avogtil veldig lang tid før varen blir levert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper Marios inn mer enn andre?

I begynnelsen hadde Marios utrolig gode priser fordi de ikke tok inn noen varer. De bare solgte varer de enda ikke hadde fått inn, for så å bestille riktig antall uten fare for å sitte inne med varer. Nekter å tro at du finner så mye av varene de har på nettsiden tilgjengelig i en butikk.

Til saken.

Som mange har nevnt, så er det ikke dumt å legge i noen kroner ekstra. Men har du lyst på en annen gitar, så kjøp den. Man lærer forhåpentligvis av sine feil. Ikke vær redd for å kjøpe noe som du ikke liker. Er bare snakk om penger... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Eg annbefalar deg for all del å ikkje kjøpe ein gitar til berre 4-5 tusen! Kjøp ein til rundt 10-15 tusen. Det lønnar seg meir. Eg anbefalar:

Enig der ja' date=' heller invester i en god, dyr gitar... ESP er jo utrolig bra, til en god pris...[/quote']

ESP er topp og billi i USA music123.com

Går det an og kjøpe til Norge fra music123?`Fikk beskjed om at dette ikke var mulig frea dem jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.