Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez JEM7D


Robin_ogn

Anbefalte innlegg

Nyprisen er vel 20000,- og til den prisen kan du lett få tak i en brukt JEM7V.. Men om du får /den brukt til rundt 10000, så burde det vel være en god deal.

Har ikke testet 7D'en selv, men mikrofonene skal visstnok falle et sted lydmessig mellom Evolution og Paf Pro. De burde dermed være egnet til det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo som han har tenkt seg den spesifike gitaren, Sandman. Så Robin, hvis det er den gitaren du vil ha synes jeg du burde gå for det, det var en god pris. men hvor kjøper du fra? husk at det blir frakt/toll i tillegg hvis du kjøper fra USA for eksempel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker jo som han har tenkt seg den spesifike gitaren, Sandman.  Så Robin, hvis det er den gitaren du vil ha synes jeg du burde gå for det, det var en god pris. men hvor kjøper du fra? husk at det blir frakt/toll i tillegg hvis du kjøper fra USA for eksempel..

Den gitaren virker bra, men jeg får ikke prøvd den pga ingen butikker i nærheten som har den.. Men jeg har regnet med toll, moms og frakt i den prisen.. så ferdig importert kommer den på 12..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for metal? Hvordan er de mikkene i forhold til andre? DiMarzio er vel mest laget for solo stæsj;P å jeg liker å spille solo så det passer meg, men jeg spiller jo metal, så litt fet metal lyd hadde gjort seg... Denne gitaren sammen med en Line6 spider II, Kan dette låte bra for metal? Og vibsystemet, hvordan er det? Det som er litt kjipt er at jeg ikke får prøvd den, det er ingen sjapper som har den her i nærheten, derfor får jeg heller spørre dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro at mikkene passer ok til metal, men kanskje ikke først og fremst til slik bruk. De er såvidt jeg vet hottere enn standard PAF, men ikke like hotte som Evolution mikkene.

Vibsystemet er utrolig bra. Etter min mening får du ikke tak i noe bedre enn Edge/Lo Pro Edge/Edge Pro så sånn er det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.