Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarbag til Les Paul og RG


Konnis

Anbefalte innlegg

Heisann. Min gitarbag tar kvelden snart virker det som, glidelåsene fusker ihvertfall som fy (umulig å åpne/lukke lommene, det blir bare krøll. Jævla jalladrit.). Uansett, dette er en bag til 500kr fra Imerslund (som det forøvrig står Imerslund på), som egentlig var veldig grei, bortsett fra at glidelåsene ikke funker optimalt.

Derfor skal jeg kanskje kjøpe ny bag! Vil at den skal være solid, ha plass til både LP og RG (ikke samtidig, though) og ha MANGE lommer. Helst ikke så dyr heller. Vil helst at den skal romme en wah-pedal, et par effektpedaler (BOSS-størrelse), et par kabler, noen ark/hefter og ymse småting. Helst under 500kr (trangt budsjett pga en personlig, liten økonomisk nedgangstid).

Hva kan dere anbefale?

edit: gjør om hele tråden til en samletråd.

Har i en annen tråd spurt om hvilken tuner med metronom som kan anbefales, og tror jeg skal gå for en Boss TU-80 eller lignende.

Trenger noen patchekabler, har atm 2 effekter men det blir noen flere etterhvert, tipper jeg. Har noen noen forslag til hva slags patchekabler jeg trenger? Trenger ikke være superfancy og dyre greier. Har sett 6-pakninger med patchekabler til litt over hundrelappen enkelte steder, duger disse?

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein god bag får du rett og slett ikkje billeg. Iallfall hald deg på god avstand frå Ritter bags, dei er heilt grusamme. Kjøpte meg ein Pro Tec-bag for 1000kr brukt på godlyd (årets modell kostar 2000 ny) og den er heilt konge.

Jeg på min side er strålende fornøyd med min Ritter. Veil pris på den var 1.400,- for noen år siden. Har ingen problemer med å velge den bagen over en kasse. Glimrende å sykle med, samt lettere å stue unna da den har en fin krok som den kan henge etter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. :(

Sjekka jo eBay selv, men vet jo ikke helt hvilke merker jeg skal gå etter.. Har hørt at Warwick er bra, men der hadde de ikke så mye. Har også hørt om noe som heter Ritter?

Mr. Blonde: Den så vel veldig grei ut! Noen erfaringer med den?

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja. :(

Sjekka jo eBay selv, men vet jo ikke helt hvilke merker jeg skal gå etter.. Har hørt at Warwick er bra, men der hadde de ikke så mye. Har også hørt om noe som heter Ritter?

Mr. Blonde: Den så vel veldig grei ut! Noen erfaringer med den?

Rockbag er det beste jeg har vært borti. Godt polstret, svært behagelige reimer å ha på ryggen osv.

Og 495 må vel sies å være et kupp!

Endret av Mr. Blonde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.