Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Engl Fireball - problemer


larseko

Anbefalte innlegg

Du betaler jo 0kr viss ampen har samme verdi. BLir vell ikke mva da?

Jeg tror det er en del papirarbeid ved retur og få ny vare også. Får du en vare med verdi xxxx, og det vil jeg tro Thomann må sette på pakka, så må du betale 25% av xxxx. Så må du evt. vise til at du har tolldeklarert ampen du sendte inn etc. og få refundert eller noe. Tror ikke Thomann bare kan si at "denna ampen er null verdt/har blitt returnert" etc. og så slipper man å betale for den nye ampen. Uansett så måtte jeg nesten ta penga, for det kom en del store utgifter her nå, som betyr at jeg ikke har råd til en ny Fireball ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Sånn var det visst ikke. Jeg er nå midt i et tollhelvete hvor jeg ikke bare må fremvise tolldeklarasjon for at varen gikk ut av landet, jeg må også ha tolldeklarasjon fra da varen kom inn for halvannet år siden. Ellers blir det mva ENDA EN GANG. Jeg er så drittlei denne saken at jeg nesten spyr. Aldri mer forsterker fra utlandet, spesielt ikke sånne som er produsert på billigste måte. Aldri mer Thomann heller, når jeg tenker meg om. Selv om de beklager aldri så mye. Det går 1 eller 2 uker mellom hvert lille trinn i prosessen.

Det var dagens sukk. Jeg går ut fra at dere kanskje ser en ny Engl Fireball til salgs på forumet om 3-4 mnd når jeg har fremvist selvangivelser for siste 15 år og kvitteringer på alt fra parkering til strøm for samme periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager det sure oppstøtet i de forrige to meldingene, men frustrasjonsnivået var høyt etter å ha slitt med både et bruktbilkjøp og Engl/frakt/toll-byråkrati de siste månedene. Nå har jeg i alle fall omsider fått erstatningsamp, uten å måtte betale dobbel mva, og så langt høres den langt bedre ut enn sin forgjenger. Det var definitivt ikke bare innbilning. Har dog ikke fått testa den mye ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis till den fungerande ampen :) (jag har själv, sen du startade trÃ¥den, rukket Ã¥ bli förälskad i ENGL och köpt mig en topp och en combo, bägge Screamer.. plus beställt frÃ¥n Thomann och varit nöjd :) .)

Jag tycker att det är jättebra att du har uppdaterat tråden så att man fått veta hur det har gått.

Mvh Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, skulle bare mangle å oppdatere med status. Bra at du er fornøyd med Engl og Thomann. Jeg var nok litt gretten en periode, men til sist så ordnet Thomann opp. Feil skjer vel i alle butikker/fra alle fabrikanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.