Web Analytics
Jump to content

In flames

Kentucky
 Share

Recommended Posts

Guest Anonymous

Fet konsert, absolutt. Eneste jeg ikke likte så godt var de nye låtene (hovedsaklig stye, men de fra clayman og reroute når heller ikke helt opp til det gamle, imho). Greit, det låter fett, og det tok absolutt av, men når de spiller i.e. gyroscope, pinball map, da føler jeg virkelig at dette er et av de banda jeg liker absolutt best å være på konsert med!!

Fet konsert, absolutt. Eneste jeg ikke likte så godt var de nye låtene (hovedsaklig stye, men de fra clayman og reroute når heller ikke helt opp til det gamle, imho). Greit, det låter fett, og det tok absolutt av, men når de spiller i.e. gyroscope, pinball map, da føler jeg virkelig at dette er et av de banda jeg liker absolutt best å være på konsert med!!

Vil ikke hete gjest, så siterer meg selv :D

De spilte 4 sanger fra det nye, resten old.

Trigger

Episode 666

Lunar strain

Behind space

Clayman

Colony

Gyroscope

Embody the invisible

F(iend)

The quiet place

Cloud connected  

Only for the weak

spilte sikkert 3-5 sanger mer husker ikke fler

Jeg er 100% sikker på at de ikke spilte lunar strain.. en kammerat av meg skreik etter den sangen gjennom hele konserten uten at den kom..

Ellers en bra konsert, men den forrige konserten, på betong 1. november 2002 var mye bedre syntes nå jeg.

Er ikke så glad i in flames lenger. De har forandret stil i en retning jeg ikke liker.