Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitt største gitar-kupp noensinne...


Gnome

Anbefalte innlegg

Vel, jeg er som eks.-korpist og sønn av person med dårlig rygg, selger på et loppemarked denne helgen. På elektro da selvsagt. Og mens jeg satt og spilte på et Yamaha el-orgel, tror du ikke en av de andre la en god gammal analog Electro-Harmonix gitar-synth på disken. Etter tre sekunder hadde jeg kjøpt den. Da jeg kom hjem funkan helt fett, men pot'en må byttes. Anyway, to min etter at jeg hadde kjøpt dyret, kom fyren likegyldig bort med en boks og sa at den kom fra samme preson, og oppi esken lå det en Electro-Harmonix Soul Preacher compressor/sustainer. Så på en og sammen dag, skaffet jeg meg ikke mindre enn to skikkelig tøffe vintage-pedaler, og det til 100,- Så nå er jeg en glad person :lol:

By tha way ligger compressoren på over 100$ på eBay, synthen har jeg aldri sett noe annet sted enn her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også heldig for et par år siden.

Jeg fikk gratis en Marshall 50w Tremolo topp med medfølgende 4x12 kasse med originale greenback 12"-ere. Alt fra 1971!

Det var en fjern slektning av meg som jeg tilfeldigvis var innom. og han sa da at det "var noe søppel jeg måtte se om jeg ville ha før han kastet det..." :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor ufint dette høres ut, så må vel drømmen være å komme i et garasjesalg hvor en fyr har daua. Og at fyren som daua var gitarsamler, og slektningene ikke forstår seg på instrumenter

:mrgreen:

Nei..det var litt slem tankegang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor ufint dette høres ut' date=' så må vel drømmen være å komme i et garasjesalg hvor en fyr har daua. Og at fyren som daua var gitarsamler, og slektningene ikke forstår seg på instrumenter

:mrgreen:

Nei..det var litt slem tankegang ;-)[/quote']

uff da Integrum! bedre hvis du kommer til det garasjesalget å det er en fyr som er så gammel at han ikke orker å spille mer, han er gitarsamler å han ser bort på deg å spør deg om du vil ha noen gitarer, så henter du fatter'n å lemper du alt fra Gibson LP custom til Ibanez JEM rett inn i bilen, du får også med noen forsterkere av forskjellige merker :wink:

det hadde ikke gjort meg noe hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor ufint dette høres ut, så må vel drømmen være å komme i et garasjesalg hvor en fyr har daua. Og at fyren som daua var gitarsamler, og slektningene ikke forstår seg på instrumenter

:mrgreen:

Nei..det var litt slem tankegang ;-)

hehe. Jeg arva en finfinfin akustisk gitar av farfaren min.. pappa har 6 søsken ellernoe, og det ble sånn.. "ja, du får lampa, så kan du få gitaren" haha. 25 år og strøken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.