Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pris på Gibson Les Paul Custom alpine white 2001 mod?


Tøysejenta

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rå gitar, men er du klar for 6-timers øvinger med en gitar som kanskje veier 5-6 kg? LP Customs er ikke weight-relieved eller innhule, slik som LP Std/Studio. Prøv den før du kjøper, eller få vite vekten iallfall. (Ikke fordi du er jente altså, til og med grovbygde mannfolk synes 5-6 kg er tungt for en gitar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LPer skal være tunge! :D Weight relieved, så høres den ut som en jævla ES :P

Men sinnsykt fin gitar. Lyst på den selv :(

18000 er vel ikke noen spesielt dårlig pris med det markedet som er nå, selvom jeg så noen helt nede i 15-16000 for noen måneder siden.

Endret av Metalbrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå gitar, men er du klar for 6-timers øvinger med en gitar som kanskje veier 5-6 kg? LP Customs er ikke weight-relieved eller innhule, slik som LP Std/Studio. Prøv den før du kjøper, eller få vite vekten iallfall. (Ikke fordi du er jente altså, til og med grovbygde mannfolk synes 5-6 kg er tungt for en gitar).

Har du prøvd den jeg allerede har?? hehe. Den er tung den...hihi

Men ser hva du mener... Har prøvd en custum i svart en gang, så vet sånn noenlunde hvordan den er i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå gitar, men er du klar for 6-timers øvinger med en gitar som kanskje veier 5-6 kg? LP Customs er ikke weight-relieved eller innhule, slik som LP Std/Studio. Prøv den før du kjøper, eller få vite vekten iallfall. (Ikke fordi du er jente altså, til og med grovbygde mannfolk synes 5-6 kg er tungt for en gitar).

min LP Standard veier nesten 6kg uten at jeg vet noe om den er lettere enn en custom. Den er atskillig lettere enn en studio ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, nei kjenner ikkje han personlig nei., kjenner best thomas og litt arve, dei andre ha eg berre festa en del me:)

Egentlig bare Arve jeg kjenner bitte litte grann... Men ble litt bedre kjent med de andre (ikke thomas da), da meg og en venninne dro til københavn nå i nov for å se Cato vikariere for Kjetil. Var en kul tur;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig bare Arve jeg kjenner bitte litte grann... Men ble litt bedre kjent med de andre (ikke thomas da), da meg og en venninne dro til københavn nå i nov for å se Cato vikariere for Kjetil. Var en kul tur;-)

arve kjenner jo alle, :lol:

jaja, vi får vinke neste gang vi treffes.

volbeat i kveld så nå melder jeg meg ut av gitarnorge for i kveld, see you

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.