Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pris på Gibson Les Paul Custom alpine white 2001 mod?


Tøysejenta

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Disse gitarene koster vel rundt 17-20000kr brukt. Hvis det er den på finn.no du titter på så tror jeg den er i god stand til prisen! Nå før jul er det sikkert mulig å prute litt også hvis selger er ivrig på å selge.

Hvis du bestemmer deg for å ville kjøpe den så for guds skyld reis å prøv den først bare. En gitar i en sånn prisklasse bør definitivt prøves først.

Endret av siimen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bandet er på vei, første øving blir visst nærmere jul/ nyttår;-) Denne gitaren er en fra Olso som selger. Vet foressten om en til fra Bergen som nettopp har kjøpt akkurat denne gitaren. Thomas fra Audrey Horne;-)

Blir helt yr her jeg sitter!!

ja visst har thomas odd kjøpt seg ein då, han kjøpte frå england og hadde ikkje henta an sist eg snakka me han. den er kremgul da. tore sin er kvit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja visst har thomas odd kjøpt seg ein då, han kjøpte frå england og hadde ikkje henta an sist eg snakka me han. den er kremgul da. tore sin er kvit.

Jeg har ikke sett Thomas sin selv, var bare min bror som fortalte at han nettopp hadde fått sin;-) Kjenner du disse gutta godt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse gitarene koster vel rundt 17-20000kr brukt. Hvis det er den på finn.no du titter på så tror jeg den er i god stand til prisen! Nå før jul er det sikkert mulig å prute litt også hvis selger er ivrig på å selge.

Hvis du bestemmer deg for å ville kjøpe den så for guds skyld reis å prøv den først bare. En gitar i en sånn prisklasse bør definitivt prøves først.

Ja, er den på finn.no. Ser ut som den er i god stand ja. Jeg er på det nivået nå at jeg bare "må ha den". Dette er definitivt ønskedrømmen! Ser at det sikkert er lurt å prøve den ut ja...

Har dialog med selger "as we speak"... Problemet mitt er at jeg ikke klarer å finansiere alt på en gang, men selger var selvsagt ikke helt happy med det. Han kom frem til en bra betalingsplan, men måtte tenke på det et par dager, for så å gi meg en lyd. Så det er ikke gitt at jeg får gitaren;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.