Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarkasser


Tom2k

Anbefalte innlegg

Er det sånn at det ikke finnes noe billige alternativer(ikke bag) til gitarkasser? Jeg skulle hatt en til min Jackson RR, men må jo ut med over 1000 kr uansett. Jeg nekter å tro at en gitarkasse faktisk er verdt så mye.

Er det noen som har peil på noen kasser som er litt rimeligere enn hva man får i den gjengse musikkforretning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er verdt å bruke 1000 spenn på en gitarkasse? Absolutt! Har ikke no problem med å bruke de penga for å forhindre skader på en gitar verdt kanskje 10 ganger så mye!

Og ja, du får tak i rimeligere kasser, men hva er da vitsen med å kjøpe en kasse? Dette kjøper du jo nettopp for at det skal være solid beskyttelse for øksa!

Endret av Tommy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle ha kasse til hovedøksa mi så bestilte jeg en ESP/TKL-kasse, kostet vel 700-800 kroner. Kassa var av laber kvalitet og det regna tvers igjennom den.

Drasser mye på den til og fra skolen. Da bruker jeg en warwick-bag 5-600. Byttet inn den første kassa i en HISCOX som er den beste kassa jeg har vært borti, den tåler bortimot alt, blandt annet å bli hoppet på! ;) Den koster dog 1700 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at det ikke finnes noe billige alternativer(ikke bag) til gitarkasser? Jeg skulle hatt en til min Jackson RR, men må jo ut med over 1000 kr uansett. Jeg nekter å tro at en gitarkasse faktisk er verdt så mye.

Er det noen som har peil på noen kasser som er litt rimeligere enn hva man får i den gjengse musikkforretning?

Leter også etter denne typen kasser. helst ikke no dyr kasse..

skal hente gitar i dag, og kommer til å være litt rakafant etterpå.

liker egentlig ikke de derre coffin case.

synest det ser "løst" ut.. som,, att gitarer med spesielle former egentlig kun holdes på plass pga utringinga til necken inni case.

og så synest jeg de virker veldi u-solide. sjekka forskjellen på en kompis sin coffin, og min egen ibanez prestige kasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.