Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roskilde Festival


Cerpin Taxt

Anbefalte innlegg

Hvem skal på Roskilde i år, og hva vil dere se? Var der i fjord, og er klar som et egg for i år også! Fikk akkurat vite at Muse skal headline festivalen i år, noe som er et stort steg for gutta :) Som vi gleder oss! At Bowie kommer er heller ikke dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å dratt i år også.. var der '02 og '03

Krasjer med sommerkurs i Oslo akkurat da :/ men men, bare å prioritere! drar jo heller på sommerkurs slik at jeg kommer inn på skole til neste år, enn å ta meg en 10 dager drikke-ferie med masse go musikk.. tar det igjen '05! :)

Er ikke kommen så mange som frister meg å dra heller.. egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal på Roskilde i år, og hva vil dere se? Var der i fjord, og er klar som et egg for i år også! Fikk akkurat vite at Muse skal headline festivalen i år, noe som er et stort steg for gutta :) Som vi gleder oss! At Bowie kommer er heller ikke dumt.

I fjord? Sognefjorden? :lol:

Nei, trur ikke jeg skal. Noe er interessant, men orker ikke når det er så mye kjipt.

Er jeg den eneste som aldri har skjønt greia med Bowie? Hva er så fantastisk med ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager. Har alltid slitt med fjor/fjord. Will he ever learn?

Vel, syntes det gamle materialet til Bowie er fett, spesielt Ziggy Stardust perioden. Han er dessuten en legende på sett og vis, og selv jeg ikke er kjempefan hadde det vært moro å se han ihvertfal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er jo fett å møte kjendiser og shit, men Bowie er for meg rimelig oppskrytt. Eller, jeg har jo ikke hørt så mye, så det kan jo hende jeg driter solid på draget, men jeg har hørt de som mange mener er best, som Space Oddity, Ashes To Ashes, Quicksand, Ziggy Stardust, Life On Mars, etc, og jeg synes de var helt fine, men ikke på superstjerne-nivå.

Ja, han er jo legende, litt kul kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke helt skjønt det med bowie jeg heller. Har som galrompe hørt noen av klassikerne hans iallefall, uten å bli noe nevneverdig imponert... hvilke låter anbefaler dere?

Skal kaanskje på roskilde, santana kommer vel og forresten.. men mulig jeg drar på quart istedetfor, har ikke råd til begge deler iallefall.. men roskilde hadde vært über

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.