Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

LTD KH 202/Gibson Flying V ?


Daldamann

Anbefalte innlegg

Okei, nå står valget mitt mellom enten å kjøpe en ESP LTD KH 202 med aktive EMG pickuper eller en Gibson Flying V originalpris for 2 år siden var 12 tusen.

Noen som har noen erfaring med disse, eller om hva jeg burde gjøre osv?

Jeg får samme pristilbud på begge gitarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hva er det som gjør den så dårlig å spille på? Trodde det ble mye bedre lyd hvis man hadde i aktive EMG pickuper?

Og hva er det som gjør Gibson gitaren så mye bedre? :P

Med mindre han du kjøper den av har kjøpt alt nytt, er mekanikken rævva. Har han byttet ut de ekle EMG HZ mikkene med aktive? Hvilke? Liker personlig ikke aktive mikker spess godt heller.

Det aller meste er bedre med Gibsongitaren. Treverk, mekanikk, mikker, håndverk osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sparer du litt til og kjøper noe uten noens signatur på seg. Sjekk ut noen brukte Ibanezer i prisklassen 5000+.

Problemet er bare at jeg trenger gitar snarest mulig! Og har ikke jobb eller noenting <_<

Så jeg har liksom 3500kr til å bruke på gitar.. fikk heldigvis solgt den forige gitaren min for omtrent samme prisen jeg kjøpte den for.. Noen erfaring med Jackson rr3 da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier at begge koster 3500?

Det er vel ingen tvil om hvilken gitar som er det beste kjøpet, økonomisk sett. Flying V, 12000 ny, Ltd, 5-6000 ny?

Synes 3500 for en to år gammel Gibson som har kosta 12000 lukter litt, du får sjekke at du ikke får en gibsun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.