Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Sitteplass til Metallica


Yeah-Sweet

Anbefalte innlegg

Fullstendig uenig med dette... Sitteplassene i Spektrum er noe dritt.. Alt for langt unna scenen!

Og du har ikke fått med deg at sommerens Metallica-scene kommer til å stå midt blandt det stående publikumet? Slik at om du har sitteplass langt fremme, så sitter du temmelig nært scenen?

Hele poenget med konsertopplevelser er vel å komme litt tett på bandet som spiller?

Ja, om man er fjorten, "star struck" og har lyst å ta på bandmedlemmene. Jeg for min del, synest hele poenget med å dra på konsert er å høre live fremført musikk, i det formatet en konsert leverer. Hvis noen ikke kan forstå forskjellen på det og en DVD-konsert, så kan de ikke være mye musikk-interesserte etter min oppfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du har ikke fått med deg at sommerens Metallica-scene kommer til å stå midt blandt det stående publikumet? Slik at om du har sitteplass langt fremme, så sitter du temmelig nært scenen?

Ja, om man er fjorten, "star struck" og har lyst å ta på bandmedlemmene. Jeg for min del, synest hele poenget med å dra på konsert er å høre live fremført musikk, i det formatet en konsert leverer. Hvis noen ikke kan forstå forskjellen på det og en DVD-konsert, så kan de ikke være mye musikk-interesserte etter min oppfatning.

Hehe :P

Skjønner hva du mener. Kommer alt anpå hvem som spiller for min del. Rocka musikk må rockes litt til :P Sitteplasser hører hjemme på Jazz/roligere begivenheter. Menmen, smaken er som rass`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollet speaks the truth. Fikk nasket til meg to sitteplasser som jeg prompte solgte til to overlykkelige kompiser. Om man ikke har billetter, er det nok verdt å være morgenfugl og sjekke billettservice en gang i blant.

Til trådstarter: Nei, du får ikke lov til å stå. Var på Bodom/Machine Head for et par uker siden, der så jeg et par ivrige sjeler bli hivd rett ut etter å ha prøvd å gå ned på gulvet. Det er klart, du kan jo spørre, men jeg er villig til å vedde en del penger på at du får et mindre høflig nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.