Web Analytics
Jump to content

Sitteplass til Metallica

Yeah-Sweet
 Share

Recommended Posts

Hei jeg fikk billett til den første konserten Metallica skal ha i oslo spektrum neste år. Problemet er jeg fikk kun tak i sitteplasser. Og jeg vil gjerne stå. Vet dere om de me sitteplasserk også kan stå? framme med scenen?

Du får utdelt campingstol, så det er nok ikke noe problem, nei :lol:

Siden det er i spektrum, så får du ypperlige sitteplasser med god utsikt og gode lytteforhold. Du kommer til å kose deg mye mer, og du ryggen/beina dine kommer til å takke deg etterpå.

Og hvis du reiser deg for å STÅ ved stolen din, og du blokkerer utsikten min, så kommer jeg og skaller deg ned. ;)

Siden det er i spektrum, så får du ypperlige sitteplasser med god utsikt og gode lytteforhold. Du kommer til å kose deg mye mer, og du ryggen/beina dine kommer til å takke deg etterpå.

Og hvis du reiser deg for å STÅ ved stolen din, og du blokkerer utsikten min, så kommer jeg og skaller deg ned. ;)

Er ikke noe som er så magisk som å hoppe inn i masse svette albuer for å kommer nermere heltene sine vettu ;):P

Jeg vil selfølgelig stå på konserten framme. Var langt framme på både Valle Hovin og Bergenhus, og jeg vil gjerne oppleve det i år og. Så er det noen som vet det helt konkret, har du lov og stå framme me scenen selv om du har sitteplass billetter?

Jeg vil selfølgelig stå på konserten framme. Var langt framme på både Valle Hovin og Bergenhus, og jeg vil gjerne oppleve det i år og. Så er det noen som vet det helt konkret, har du lov og stå framme me scenen selv om du har sitteplass billetter?

Du KAN spørre vakta, men jeg lover ingenting.

Fullstendig uenig med dette... Sitteplassene i Spektrum er noe dritt.. Alt for langt unna scenen! Da kan man liksågodt sitte hjemme å se konsert på tv`en :P

Hele poenget med konsertopplevelser er vel å komme litt tett på bandet som spiller?

Desverre er de veldig strenge på skille mellom sitte/ståplasser i Spektrum - er i hvertfall det jeg har opplevd.