Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

B.c. rich Hals..


Mastema

Anbefalte innlegg

problemet med widow headstocken er når man skal stå å spille. Når headstocken veier ca like mye som resten av halsen tilsammen så må man liksom bruke krefter på å "holde" halsen oppe. det er ikke særlig komfortabelt for å si det mildt..

Men jeg er stor fan av bc rich gitarer, har selv en warlock. Halsen er smooooth å spille på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er det som feiler folk her da?

Er det ikke viktigere å hjelpe han å komme dit han vil enn å rakke ned på smaken hans? Det er mye viktigere å ha en gitar man er fornøyd med selv enn at gitarnorge forumerne skal godkjenne.

Kom i det minste med noen saklige kommentarer, som zion..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som feiler folk her da?  

Er det ikke viktigere å hjelpe han å komme dit han vil enn å rakke ned på smaken hans? Det er mye viktigere å ha en gitar man er fornøyd med selv enn at gitarnorge forumerne skal godkjenne.  

Kom i det minste med noen saklige kommentarer, som zion..

Stjerne-post! det må jeg virkelig si..

Tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve å skrive en mail til noen som selger BCRich i Norge, de hjelper deg sikkert. Da jeg gjorde dette, var det ingen som solgte BCRich i norge. Har ikke Marios BCRich? De får garantert tak i ny hals til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.