Web Analytics
Jump to content

B.c. rich Hals..

Mastema
 Share

Recommended Posts

• Replies 46
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har ikke peiling på hvor du får kjøpt en sånn..

MEN!

For guds skyld ikke bytt ut Widow-headstocken da!! Den BC-Rich headstocken på bildet er jo noe av det STØGGESTE som finnes :-D

Widows headstocken er ihvertfall 10 ganger så kul..

uffameg.. :mrgreen:

Nei nei nei! må ikke finne på å skifte.. er jo nesten headstocken som utgjør hele gitaren! ser jo så absolutt best ut med Widow! (Har NJ.Series Warlock selv) Sier kanskje dette fordi jeg har hadd gitaren i 3 år og er vant med det.. Nei den er så definitivt mye tøffere med widow..

Only my humble opinion :wink:

Helt personlig syns jeg B.C Rich har noen fine gitarer (ganske mange stygge også men...), og jeg syns Widow headstocken er en av de finere de har...men jeg er litt splittet i synet på det, på den ene siden så syns jeg det er stilig, mens på den andre siden syns jeg kanskje den stjeler litt for mye oppmerksomhet for å si det sånn...

Det ble i overkant av 800 spenn totalt, hvis jeg ikke husker helt feil, det er en stund siden.Eller kanskje halsen kosta 800 og så ble det rundt 1100 totatl, med moms og toll og frakt og dritt. Det tok 4-5 dager å få halsen,og jeg er helt sikker på at det ikke kosta mer enn 1200 spenn.