Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

fersking! "fått bra tilbud? gidder dere å ta en titt?"


katari

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fant bare pathway fra vox på finn? en til 500 og en til 1000. på salg her inne, fant jeg ingen(leste bare headlinersene så kanskje det ligger noe inni trådene der da.), men du mente kanskje at det er noe som er i omløp brukt ofte, ikke noe spesifikt kanskje?

Ellers, om noen har noe liggende som kan brukes , let me know:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladde gjennom de første sidene på finn og fant f.eks en Cube 30 med fotbryter til litt over tusenlappen i Oslo. Så også en Vox VT50 med pedal til 2k. Du får ta en kikk og heller spørre litt. Skal du handle nå med en gang må du jo ta utgangspunkt i hva som finnes brukt og hvor mye du har å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har forøvrig ikke noe hastverk. henter gitaren på torsdag eller fredag denne uken! IK! Nå gleder jeg meg sinnsykt masse! Om jeg handler nå før januar har jeg mindre og gå på, handler jeg i januar kan jeg kanskje bruke oppmot 2K, men i utgangspunktet vil jeg holde meg til rundt 1000. morsomt egentlig ettersom en som bor så og si ved siden av meg selger en mexicostrat + forsterker til akkurat 6000. men not in my color. så hva gjør man da, jo da reiser man en time til og en time fra for å hente:)

starter jo litt på scratch igjen nå, kan jo ikke noe om forsterkere heller. Men jeg kan søke litt på forumet mens jeg titter litt på hva som dukker opp.

Tusen takk for alle som har hjulpet meg i tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.