Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

?


JEM

Anbefalte innlegg

Du gadd vel kanskje muligens ikke silitt mer, hva eksakt skal ampen brukes til, scenen? På en vanlig scene som ungdommer stort sett kommer opp på har jeg klart meg med tjue watt (fullstappa gymsal), så størrelsen trenger ikke si så mye. Men hvis du skal ha noe du kan ta med rundt og bruke opp mot trommer etc., må du vel over 60, og da har Fender mye fint, Randall har en del greit, så rundt og test amper rundt omkring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men JEM for all del ikke dra til din nærmeste musikkforetning å teste 100 vis av amper der helt til du finner en du liker å så kjøper du den. Prøv noen amper som folkene i butikken anbefaler å så spør du om å få ta med deg ampen på spilling for å teste... Det er først da du hører hva ampen er god for... Mesa, Matchless, Marshall, Randall, Fender, Rivera, Trace Elliot(konk),,, dette er jo noen amper du kan teste.. Hvis du har tilgang til ett merke som heter ROCKTRON så må du teste.. Testet en jeg. Den var det bare helt rå lyd i.,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.