Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hyllest til Green Day i mitt band ....


Deryck

Anbefalte innlegg

Jeg er diehard fan av Green Day, og vil gjerne lage en hyllest, for evig og alltid.... Som Green Day gjør, spiller de nesten alltid Operation Ivy sangen "Knowledge" fordi de digger Operation Ivy.

Jeg vil gjerne gjøre det samme, Billie Joe blir alltid stående igjen etter stage-destruction eller bare når de andre har gått av, og spiller Good Riddance.... Jeg tenkte jeg ville gjøre det samme, og bli stående igjen etter alle sangene er ferdig, og spille Good Riddance, som en slags hyllest til Green Day... Hadde det vært kult?

Green Day-hatere, helst ikke svar, dere synes uansett ikke det er kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehmm...hehe

Jeg syns kanskje det der hadde vært litt harry jeg ;-)

Sånne ting som det der tror jeg vel egentlig bare folk som er "kjente og kjære" kan gjøre før folk syns det blir en smule "tåpelig" :-P

Liksom.. hadde jeg stått å spilt For The Love OF God med samme innlevelse som Stevie, med grining og hele pakka, så blir det en smule komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var rart ja.... Ikke prøv å kopiere andre! Finn heller på noe nytt.. det er liksom det som trekker oppmerksomhet.. visst det er tøft da..... :P

Jeg skal ikke kopiere andre, jeg skal si før sangen: "Dette er en hyllest/hilsen, kall det hva du vil, til Green Day, og dette er balladen Good Riddance...."

Jeg synes ikke det var en så dårlig ide, mange andre band har gjort det før, og man kan finne på noe eget, selv om man spiller en sang et annet band har.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.