Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dårlige dager med gitaren


gibson_sg

Anbefalte innlegg

Min er ikke like detaljert som petrucci sin, og det er to steder i låta hvor jeg sliter littegranne, men det er bare en times intens øving, ikke det engang. Men, jeg slenger meg på battlen, om å gjøre å lage et opptak selv, desto flere instrumenter du spiller selv, desto bedre :D

Euphor, innen påske? Må få orden på opptakene mine, er rævva med EQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hvor gammel er du, jeg går ut av ungdomskolen i år, mva. ingen musikkutdannelse, så jeg synes jeg bør få alderskompensasjon, men vil gi mitt ytterste, har masse tentamener denne måneden og forberedelser, så jeg får legge prosjektet til helgene. MEn jeg håper på å få et produkt en eller annen gang, men da må jeg få den jævla metronomen i Acid Pro 4.0 til å funke, hvis ikke får jeg vel innstallere Cubase eller Emagic. Cya then :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiller du det like raskt og nøyaktig som Petrucci, _Master_ ?

Gibson_sg: Ikke like nøyaktig nei, men hastigheten mener jeg ikke er no feil med.. Kan jo spille inn når jeg får tak i opptaker :) kan den og Erotomania 98% :) Menneh, det skal ikke dyttes under en stol det at jeg har øvd.. Gådd noen timer ja! :P Men det er skikkelig artig å kunne det, når det nu endelig sitter.. Enig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe MIDI opplegg, så jeg kommer til å programmere trommer i fruity loops, så hvis noen vil ha en template, eventuellt med bass, så kan de bare si ifra, starter snart, regner med å være ferdig til neste år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eroto eller Overture? Har vært sånn til og fra i en god stund.. kunne godt finne på å sitte i flere timer om gangen bare å øve på de to sangene da :P hehe, men det er jo extra artig når man kan spille det i en band sammenheng.. Kompis av meg er portnoy freak og han kan masse DT på trommer, så det er jo skoyh Overture er lettere enn Erotomania, synes nå jeg... For å si det sånn, man oppnår mye ved å lære seg litt "kompliserte" sanger (teknikker/hastighet etc.) Å må ikke glemme Groove/ feel og Flow da hehe :P

Hvor i sangen er det det stanger for deg? (min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du spiller den, er de desidert enklest å starte på 14. bånd på tredjestrengen, og spille med sju strenger, har jeg funnet ut, men ettersom jeg ikke har sju strenger, må jeg ta den på de tynne strengene, men hvis du vil ha oppvarming, funker Strange Deja Vu fett, den er en del enklere. Ellers har jeg kommet ca. 3-4 min inn i erotomania nå, det er først nå de virkelig vanskelige greiene hans kommer, det er no jæavlig skit, men, gode gitarister klarer det, og jeg vil være god, så øver man :D

I bandet er jo vi intrumentalister keene på å spille Stange Deja Vu, enkelt og greit fordi det nesten ikke er sunth i den, og da blir perfekt, og bassen kan ordnes slik at vår bassist klarer det. Trommisen vår er også DT-freak,m og øver dobbel-pedal hele jæavla dagen, hele tia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.