Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dårlige dager med gitaren


gibson_sg

Anbefalte innlegg

Nå er eg inne i en periode hvor eg blir lei av å spille gitar etter en økt på.... tja.. 15 minutt! Da blir det rett og slett bare kjedlig.

Dette er sikkert fordi eg ikkje kommer meg videre!

Spiller en god del rock, og har funnet mye materiale som mitt kommende band skal spille, og lært meg det.. Men det er det..

Vil legge vekk de sangene jeg har øvd inn nå, inntil eg får meg et band!

Noen som har tips til ting man kan øve på? Teknikk?? Osv??

Har lyst å prøve meg på litt "Shredding".. Det er litt mer gøyalt å leike seg med hjemme på rommet! Altså spille litt sanger av Vaisatrianimalmsteen .. Men eg har lite erfaring med "shredding", så eg går utifra dere har noen gode øvelser til å speede opp hendene litt :P

Har vel innsett det at i band-sammenheng passer eg nok best til rock-sjangeren.. Men her heime hadde det vert artig å spille litt sånt!

Lurer på om eg har gjentatt meg selv 30 ganger nå.. men men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tabs! jaggu lenge siden eg har brukt det :)

har ikkje hatt trang for å bruke det de siste årene .. har vel noe med at eg bare har spilt rock det!:P

Gnome, ditt tips er altså: Leite opp tabs til Dream Theater- overture 1928 , og lære det? HEhe.. letter sagt en gjort men :lol: Det går fort mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har OVerture 1928, og strange deja vu så godt som inne nå, holder på med Fatal tragedy, målet er å kunne hele albumet :D

Det er ikke noe problem å finne Dream Theater tabs, Guitar pro/mysongbook.com har masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.