Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Zacky Vengeance's bloodsplat gitar


PhiWo

Anbefalte innlegg

Takk for dem seriøse svara jeg har fått.. Om den ikke selges, er det mulig å få laget en eksakt custom? Eller blir den da "så lik som jeg klarer å få den"?

Hvit gitar med maling på er uaktuelt.. xD Hadde blitt så stygt som dere andre synes at orginalgitaren er. Hvis dere har noe imot at jeg liker den gitaren, så bare preik dritt videre altså..! o.O

Hva i all verden skal du med en eksakt custom av den der?

"Oi, blodet kom litt for lite ned der, og blodstreken her ble litt tykk..."

Jeg kjenner jeg blir uvel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden skal du med en eksakt custom av den der?

"Oi, blodet kom litt for lite ned der, og blodstreken her ble litt tykk..."

Jeg kjenner jeg blir uvel....

Slapp nå litt av da.

Hvorvidt det kan lages en eksakt kopi kommer litt ann på Schecters policy, jeg vet at Jackson ikke lager eksakte kopier av artisters gitarer lenger, men det trenger forsåvidt ikke være noen stor forskjell for at den ikke skal være eksakt lik..

At en eventuell kopi blir helt lik med tanke på blodet tviler jeg på, men man kan jo etterligne så mye som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp nå litt av da.

Hvorvidt det kan lages en eksakt kopi kommer litt ann på Schecters policy, jeg vet at Jackson ikke lager eksakte kopier av artisters gitarer lenger, men det trenger forsåvidt ikke være noen stor forskjell for at den ikke skal være eksakt lik..

At en eventuell kopi blir helt lik med tanke på blodet tviler jeg på, men man kan jo etterligne så mye som mulig.

Hehe, det holder ikke det vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, bare så det er sagt.. Jeg er ikke så sær at jeg SKAL ha AKKURAT på millimetern likt blod, men de andre splatt-gitarne jeg har sett, ser dårlig ut i forhold. En god etterlikning er godt nok, men ikke å hive maling over gitaren. Noen skjønner vel forhåpentligvis at jeg antar det er en viss forskjell på proffesjonell etterlikning og hjemmelagd, eller?

"Hva i all verden skal du med en eksakt custom av den der?"

Uhh.. Hvis jeg ønsker meg den gitaren, vil jeg selvfølgelig ha den så lik som mulig da, på en måte..? Men det finnes sikkert folk som bare kjøper uten å tenke på utseende også..

"Oi, blodet kom litt for lite ned der, og blodstreken her ble litt tykk..."

Så sært er det ikke.. Men selvlagd er som sagt ikke aktuelt, mulig pga ferdigheter, men uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.