Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vill prestasjon fra Ronnie på Spelemanns ikveld!!!


tisi1

Anbefalte innlegg

Må si det at jeg satt med haka mot gulvet da en av mine store gitarhelter,Ronnie,inntok scenen på Spellemannsprisen ikveld. haka mi kå på gulvet opp til flere minutter senere. TNT kommer nok alltid til å være noe som vi stå i fremst i min platesamling!!

Lenge leve Hard Rock!!!!! :twisted:

TNT kaller jeg puddel rock, men Ronnie er sinnsyk god på gitar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Vil påstå dimmu er fortjent vinner av beste metall album.. Greit, de hadde sikker fåt prisen nesten uavhengig av albumet, men uansett, skiva er bra! Ble tross alt kåra til årets album av scream magazines lesere, og det sier vel litt..

Har du hørt Enslaved's 'Below The Lights'?

Sinnsykt bra plate, skal jeg si deg.

Nesten like bra som Enslaved's 'Frost', som er det ultimate vikingmetall-album.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Vil påstå dimmu er fortjent vinner av beste metall album.. Greit, de hadde sikker fåt prisen nesten uavhengig av albumet, men uansett, skiva er bra! Ble tross alt kåra til årets album av scream magazines lesere, og det sier vel litt..

Har du hørt Enslaved's 'Below The Lights'?

Sinnsykt bra plate, skal jeg si deg.

Nesten like bra som Enslaved's 'Frost', som er det ultimate vikingmetall-album.

Ja, jeg hat below the lights. syntes fortsatt Dimmu fortjente prisen.. Veldig bra skive. Topper selvsagt listene siden de er så store at de fleste har hørt skiva, men den fikk en av tidenes beste fellesomtaler i scream, og det er faktisk et godt album.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller dukker LeTekrø (eller hva nå enn han heter) stort sett bare opp som gjestemusiker/klovn på slike prisutdelinger? Sist jeg husker jeg så noe til fyren spilte han ronkesolo på en samisk joike-poplåt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.