Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vill prestasjon fra Ronnie på Spelemanns ikveld!!!


tisi1

Anbefalte innlegg

Må si det at jeg satt med haka mot gulvet da en av mine store gitarhelter,Ronnie,inntok scenen på Spellemannsprisen ikveld. haka mi kå på gulvet opp til flere minutter senere. TNT kommer nok alltid til å være noe som vi stå i fremst i min platesamling!!

Lenge leve Hard Rock!!!!! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at det går i reprise imorra på tv2 en eller annen gang...

Ronnie åpna showet da og dro no helt sinnsykt!!! Vidar Busk spilte,equizez (eller åssen d staves) Jan werner,Kurt Nilsen (som også stakk avgårde med prisen for Årets låt) og Ralph Myerz & The Jack Herren band lukket showet... Fler som opptrådde innen klassisk,som jeg ikke fikk med meg navnet på, og akkurat nå er jeg litt for sliten til å huske alle som spilte... Men turberneger fikk prisen for beste rock og Dimmu Borgir fikk prisen for beste metall... og min personlige favoritt... Magnet(en) fikk pris for beste mannlige vokalist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har faktisk litt sansen for Magnet' date=' selvom jeg ikke helt liker pop[/quote']

Jeg er LITT uenig at det er pop . Iallefall om du mener at også Britney er pop .. Magnet er bare genialt , men det går lissom ikke helt under rock , så da setter de de i pop . Forrige skiva ble jo kategorisert som Country en stund :P helt rå kar , med en sinnsyk stemme..

Angående Ronnie , så var det kult at de tok med litt gittar i showet , men det var ikke det feteste jeg har sett .. :P Hehe . TNT er litt for harry for meg asså.. Men kult at sånnt kommer med i det hele tatt ...

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kan si mye om dimmu' date=' men det er faktisk ett av få band jeg føler klarer å bringe noe musikalsk til black metal.[/quote']

Bringe noe "musikalsk" til Black Metal sjangeren ved å slutte å spille Black Metal?

Er enig i at Enslaved sin "Below the Lights" er utrolig mye bedre enn "Death Cult Armageddon" (som forøvrig er et helt urbukelig navn, virker som om Dimmu bare har begynnt å sette sammen tre ord som høres skumle ut og kalle skivene sine for det...), og også Old Man's Child sin "In Defiance of Existence" er også flere hakk bedre enn "Death Cult Armageddon".

Så jeg vil vel si at det er ganske tydelig at de kun har gått etter salgstallene her ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.