Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trickster [16.06.2008]


Captain Koala

Anbefalte innlegg

Tenkte det var på tide at jeg lagde meg en slik tråd! Har nok en gang stjålet lånt speilreflekskameraet til broderen, og tatt noen fine bilder. Det første bildet av Mesaen er med blitz, så det ble ikke fullt så bra. Jeg er glad i utstyret mitt, og begynner å få litt god tone etterhvert.

Enjoy! :ninja:

fenderstratocaster9.jpg

Til å begynne med, min kjære Fender Stratocaster. Finishen er Sienna Sunburst.

rig7.jpg

rig6.jpg

Mesa Boogie Mark IV combo. Fantastisk amp! Gir meg alle godlydene jeg trenger, fra krystallklar clean til Lukather-vreng. :wub:

rig2.jpg

t.c electronic Nova Delay. Utrolig fin delay. Den gjør mye rart, fra pingpongdelay til reversed delay.

Den har også en funksjon som heter Dynamic Delay, som rett og slett er genialt.

Den merker på en måte når du stopper å spille, og først da kommer delayen. Ganske nyttig når man vil ha en delay som holder seg i bakgrunnen. ^_^

rig4.jpg

Her er resten av pedalene mine! T-Rex Mudhoney og Alberta (kjører vanligvis Alberta først, merk deg at Mudhoney ikke er plugget inn), Guyatone Tremolo og Flanger, og til slutt Nova Delay. Til strøm har jeg T-Rex Fuel Tank, og den funker fjell! Og ja, jeg skal få meg skikkelige patchkabler en gang.

Til alle som lurer på hva som har skjedd med min kjære Carvin, så er den solgt! Men jeg gjorde noe veldig lurt da - jeg solgte den til den lokale kirka, så jeg får spille på den cirka annenhver helg. På en måte er den fremdeles i mine hender... :blush:

Det var det! Jeg har også en av de bedre modellene av kassegitar til Morgan, men den gadd jeg ikke å ta bilde av i denne omgang.. Kanskje jeg oppdaterer denne tråden en gang med bilder av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

La meg være den første til å gratulere med et utrolig strøkent oppsett!

Takker! Begynner å like lyden av oppsettet også.. mangler bare å få litt mer system i ting, få meg et pedalbrett og noen skikkelige patchkabler. Og kanskje noen pedaler til. Tuner, kompressor og en Eventide Modfactor (eventuelt en G-Major), så er jeg kjempefornøyd! Men ikke akkurat nå, Mesaen kostet meg en del. ^_^

Herlig rigg. Digger honey bursten óg.
Fender'n var da steike rå da!:P
Den fender´n var rett å slett lekker :wub:

Når det gjelder å kommenter Mesa´en, så hopper jeg glatt over det :angry:.... :lol:

Dænx. Fenderen er kanskje litt mer rødfarget i virkeligheten, fargene på bildet lurer litt.. men den er fremdeles nydelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

Haha! Er ikke vant med finish av den typen på en Fender....

...Trodde først det var en G&L.

Snasnt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte det var på tide at jeg lagde meg en slik tråd! Har nok en gang stjålet lånt speilreflekskameraet til broderen, og tatt noen fine bilder. Det første bildet av Mesaen er med blitz, så det ble ikke fullt så bra. Jeg er glad i utstyret mitt, og begynner å få litt god tone etterhvert.

Enjoy! :ninja:

fenderstratocaster9.jpg

Til å begynne med, min kjære Fender Stratocaster. Finishen er Sienna Sunburst.

rig7.jpg

rig6.jpg

Mesa Boogie Mark IV combo. Fantastisk amp! Gir meg alle godlydene jeg trenger, fra krystallklar clean til Lukather-vreng. :wub:

rig2.jpg

t.c electronic Nova Delay. Utrolig fin delay. Den gjør mye rart, fra pingpongdelay til reversed delay.

Den har også en funksjon som heter Dynamic Delay, som rett og slett er genialt.

Den merker på en måte når du stopper å spille, og først da kommer delayen. Ganske nyttig når man vil ha en delay som holder seg i bakgrunnen. ^_^

rig4.jpg

Her er resten av pedalene mine! T-Rex Mudhoney og Alberta (kjører vanligvis Alberta først, merk deg at Mudhoney ikke er plugget inn), Guyatone Tremolo og Flanger, og til slutt Nova Delay. Til strøm har jeg T-Rex Fuel Tank, og den funker fjell! Og ja, jeg skal få meg skikkelige patchkabler en gang.

Til alle som lurer på hva som har skjedd med min kjære Carvin, så er den solgt! Men jeg gjorde noe veldig lurt da - jeg solgte den til den lokale kirka, så jeg får spille på den cirka annenhver helg. På en måte er den fremdeles i mine hender... :blush:

Det var det! Jeg har også en av de bedre modellene av kassegitar til Morgan, men den gadd jeg ikke å ta bilde av i denne omgang.. Kanskje jeg oppdaterer denne tråden en gang med bilder av den.

Det må jeg faan i meg si!!!! :wacko:

Den ampen din...... mye kan slikt ligge på i pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Er ikke vant med finish av den typen på en Fender....

...Trodde først det var en G&L.

Snasnt!

Dette er ubekreftet, men jeg tror han som solgte den til meg sa noe om at finishen kom fra Fender Customshop? Er litt usikker på akkurat dette.

Det må jeg faan i meg si!!!! :wacko:

Den ampen din...... mye kan slikt ligge på i pris?

I Norge ligger veiledende pris på omtrent kr 29.950 , men jeg fikk den for 23.500. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig Fender! (og resten av utstyret for den del..)

For de som lurer på fargen, så er den vist ny av året på American Deluxe Series ivertfall...ene gitaristen i bandet ha kjøpt en i samme farge, og fikk beskjed om det når han kjøpte den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett utsyr! =D

Har du noen oplysninger om Gitaren?

Såvidt meg bekjent er det en standard USA-strat med Sienna Sunburst-finish og pearl pickguard. Ifølge forrige eier var det en Deluxe-strat som var spesialbestilt fra Fender Customshop.. men jeg kan ikke bekrefte om dette stemmer. Det står ikke Deluxe på den, så den er nok standard. Det er nok kun finishen som er "custom" i så fall. Men hvem vet? Setter pris på det hvis noen har litt info om det finnes noen måte å finne ut hva slags type gitar dette er utifra serienummeret eller noe sånt. Men jeg tipper den er standard!

Uansett er jeg veldig fornøyd med finishen på denne. Jeg har sett gitarer med Sienna Sunburst som ikke er i nærheten av å være like fine. ^_^

Nydelig Fender! (og resten av utstyret for den del..)

For de som lurer på fargen, så er den vist ny av året på American Deluxe Series ivertfall...ene gitaristen i bandet ha kjøpt en i samme farge, og fikk beskjed om det når han kjøpte den..

Sienna Sunburst er ikke spesielt nytt tror jeg! Men det kan sikkert stemme at den har blitt en av vanlige finishene til Deluxe-series, og at man ikke trenger å spesialbestille dem lenger? :)

Endret av Trickster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.