Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med Furch


Acer

Anbefalte innlegg

For 2 år siden fikk jeg prøve ei fin "dame". Ho het Furch. Etter dette møtet har jeg egentlig savnet "ho" konstant....

I går fikk jeg prøve hennes venninne.. også ho het Furch...

De er bare så utrolig flotte. Deilige myke former, enkle i utseendet, men allikevel noe solid over dem.. noe veldig solid!

Og ikke minst.. når man hører dem og spiller på deres strenger... woooow

Jeg er forelsket... bør jeg møte Furch oftere? Eller bør jeg egentlig bli samboer med Furch? Jeg tror det... men jeg vet ikke når...

Endret av Acer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Furch låter helt sinnsykt bra! :)

Men, jeg har hørt noen rykter om at de mister godlyden etter et par år, da treverket forandrer seg litt.

Dette er sikkert bare en myte da, jeg har prøvd en skitgammel furch som har låti utrolig bra. Tror det bare er å løpe å kjøpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke over hvor utrolig bra kvalitet det er på Furchen min. Utrolig klang og spillbarhet. Har du prøvd så vet du vel egentlig nok om saken.

Løp og kjøp.

Ja det er det jeg vet.. det er helt nydelig lyd i dem... Hvilken modell er det du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Durango og likte den ganske mye bedre enn modellen i prisklassen over faktisk. Hadde glatt gitt bladd opp penga om den kostet dobbelt så mye.

Hvilken modell er det du sikler etter?

Har erfart det samme.. prøvde den dyrere modellen, og kan liksom ikke helt høre no særlig/merke no særlig forskjell på den og Durango.. Er Durango jeg har lyst på ja ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.