Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

POLL: T-Rex overdriver


MTorger

T-Rex overdrive  

17 stemmer

  1. 1. Hvilken T-Rex overdrivepedal foretrekker du?

    • Møller
      7
    • Mudhoney
      5
    • Alberta
      5


Anbefalte innlegg

Hva med både en Møller og en Mudhoney? De er jo ganske forskjellige til forskjellig bruk.

Har selv falt fullstendig for Mudhoney.. Men det er jo mer trøkk i Mølleren hvis det er det man trenger.

Alberta har jeg aldri prøvd.

Så jeg nekter å avgi stemme, det er jo ikke nok med en overdrive pedal :rolleyes:

Javel da, hvis jeg må stemme så blir det Mudhoney til mitt bruk..

Endret av askret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mudhoneyen er vel ikke noen ren OD, den har også muligheter for mer fuzzete lyder. Personlig har jeg en Møller, og synes det er en utmerket tubescreamer-variant. Synes den låter hakket bedre enn Albertaen (mulig de er like, jeg har ikke brukt så mye tid med Alberta), og blend-knappen og clean boosten gjør det til en utrolig anvendelig pedal.

Valget mellom Mudhoney og Møller blir litt vanskelig fordi de fyller forskjellige roller. Som nevnt ovenfor er kanskje løsningen å skaffe en av hver. ;) Tror de utfyller hverandre bra. Skulle gjere kjøpt en Mudhoney selv, men har litt vreng-overdose på brettet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mudhoneyen er vel ikke noen ren OD, den har også muligheter for mer fuzzete lyder. Personlig har jeg en Møller, og synes det er en utmerket tubescreamer-variant. Synes den låter hakket bedre enn Albertaen (mulig de er like, jeg har ikke brukt så mye tid med Alberta), og blend-knappen og clean boosten gjør det til en utrolig anvendelig pedal.

Valget mellom Mudhoney og Møller blir litt vanskelig fordi de fyller forskjellige roller. Som nevnt ovenfor er kanskje løsningen å skaffe en av hver. ;) Tror de utfyller hverandre bra. Skulle gjere kjøpt en Mudhoney selv, men har litt vreng-overdose på brettet mitt.

Frister å bytte ut OD-3'en med en ny overdrive, haha. Står egentlig mellom mudhoney og møller, forslag mottas med takk, helst billige bokser 1000-2000 kr ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.