Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Testtråd


CastorFiber

Anbefalte innlegg

Er mange som har flere hundre innlegg. rart.

Det er fordi jeg har fikset det tilbake til ca. det de hadde før forumet tryna, og/eller at de var aktive før starten av 2007, som backupen har gått til. Send meg en PM med ca. antall inlegg du hadde for da et par dager siden, så skal jeg fikse det for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heder og ære! :D

:P

He he. Joa, noen fortjener jo litt heder. Men jeg merket meg en snott som ble bannet for en tid tilbake som brukte mye tid på å telle sine innlegg.

Ser der er et par ting som kan finjusteres litt når det gjelder mail som forumet sender.

Nå manger tekst fra nye innlegg i mail. Kult om det kan endres til slik det var før siden forumet fortsatt sender deffekte linker til nye innlegg.

Eksempel på link sendt som varsel på svar på denne tråden:

http://forum.gitarnorge.no/index.php?showtopic=>13261&view=>getnewpost

der er to '>' tegn for mye her. Før 13261&view=, og før getnewpost

Edit: Jeg har litt erfaring med php og et par andre populære skriptspråk på linux. Om jeg får tilgang til et kopisett av kildekoden til forumet kan jeg forsøke søke fram hvilken fil denne bug'n er i. Dette er mest sannsynlig bare en appostroff feil i skriptet. Dermed kan filen enkelt korrigeres på server av en med rikitge rettigheter.

Endret av huskerikke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.