Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Zakk Lesson


SvartaTosten

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må gå han å kritisere selv om man ikke er bedre?

Var ikke stygt ment men,

Jeg liker fyren sånn ok, gjør meg ikke noe vondt men blir heller ikke våt i buksa av spillinga hans

Klart man kan kritisere. Som vanlig er det da lurt å slenge med noen lure argumenter, bruke skallen litt når man poster, og unngå unødvendige bs-innlegg, og barnsligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man kan kritisere. Som vanlig er det da lurt å slenge med noen lure argumenter, bruke skallen litt når man poster, og unngå unødvendige bs-innlegg, og barnsligheter.

Endret av leo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om mine meninger er noe som helst mindre biaserte enn andres. Fyren ødelegger jo dødsmange go-låter live. Jeg tør såvidt ta i Live At Budokan-dvden med ildtang.

Dersom dette blir forstyrrende, så kan jo kanskje følgende bli lettere å svelge.

HEHE Jg likr egntlig ikek gitarspilign til zak wyl han pincehr lit for my HE HE, Mn dete r jo bare min mening :lol: jg hoerer heller pA originalen ---> (Gary Moore) jg synz han er my bedre :fnizeh:

:wub::wub::wub::wub:

Endret av BlueGrot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være. Men det kan være grenser for hvor hardt man skal ta i også. Generelt synes jeg det alltid blir for dumt når folk begynner å snakke om hvor mye noen suger fordi de bruker den og den teknikken eller spiller de og de skalaene. Makan til besserwisser og surmaga nerdesmåplukk.

Jeg vil mye heller fokusere på hvor ræva Zakk er til å skrive låter i BLS enn at han bruker mye pentatonics og pinch. At fyren faktisk ER en dreven gitarist (og garantert bedre enn deg selv) er ikke til å komme fra, ikke kan man krangle med de første skivene han skrev med Ozzy heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo min største frustrasjon hans arbeid med ozzy, da først og fremst live(derfor de foregående nevnte kriteriene). Ikke la meg begynne på BLS :D Ja, han er bedre enn meg, og har oppnådd mye mer enn jeg kommer noensinne til å gjøre, men det dyrking av middelmådighet gjør meg kvalm.

Endret av BlueGrot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.