Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Zakk Lesson


SvartaTosten

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når man skriker og bærer seg noe så aldeles og mener at alt er jo så fælt og grusomt og middelmådig, og bare lyser arroganse og A-HOLE så må man forvente at noen setter et lite spørsmålstegn. Eller kanskje fullstendig mangel på slike antenner er grunnen til hele oppførselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, stemmer, jeg har ikke sosiale antenner, det glemte jeg, sorry. Seriøst mann, dette forumet oser jo arroganse og bedreviteri til de grader, og det at mine poster blir plukket frem finner jeg ganske sært. Vi kan såklart komme frem til at musikk og smak er subjektivt og det er ikke vits å diskutere, men hvor er moroa i det?

Edit: Legg også merke til at det er jeg som har holdt meg for god til å kalle andre personer for peniser og lignende, vil tro det ligger en del drittsekkeri der, men jeg kan jo ikke være sikker fordi alt er subjektivt og alle har rett innerst inne.

Endret av BlueGrot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det oser bedreviteri av dette forumet stemmer absolutt. Men det er noen få som stikker seg noe så til de grader ut også. Og har du kanskje ikke litt dårlige antenner om du ikke aaaaner hvorfor du får tyn for det?

Og som sagt, da kan man få litt oppmerksomhet for det. Jeg er bare utrolig dårlig til å gå stille i gangene når det gjelder slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge da... vera jille :P

BLS er da ikke så ille - saftig lyd (noe godeste Blue er svært uenig i), catchy partier og fengende vokal. Hiv på litt "nå vil jeg drikke et fat med øl"-humør så er man i mål. Kurant underholdning. Å kalle det stor musikk som vil seile inn i historiebøkene som nyskapende, genialt, gjennomtenkt og blabla vil selvsagt være å ta altfor hardt i, men definitivt kurant underholdning.

Hvis nå BlueGrot ikke går helt mot sitt vanlige handlingsmønster, holder han seg for god til å kalle meg en penis *yay*, så får han heller snakke så mye søppel om BLS han vil. Me like

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg poster her ca en gang i halvåret, og jeg vil påstå at jeg har bidratt med en sakligheter i ny og ne, det at mine kommentarer vekker slike reaksjoner viser jo bare at det er et sårt punkt for folk, noe det ikke burde være, hej då.

Edit: Fin metafor, bra den utdanninga lønnet seg. Jeg gir uansett opp før en eller annen lavpanne driter seg ut ved å direkte true med bank, ikke bare hinte til det.

Endret av BlueGrot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Dette ble jo brått til fantastisk humor. Så jeg hadde rett angående de manglende antennene.

Ingenting er et sårt punkt for noen, men når noen lager fire-fem poster i en og samme tråd om hvor forferdelig et band er pga teknikkene de bruker, så må man lure på om denne personen faktisk skjønner hvordan han/hun oppfører seg. En ting er "det synes jeg suger", en annen ting er "Herreguud, de spiller jo bare sånn og sånn og sånn, det er jo heeelt grusomt, at noooen kan liiike deet", og det en fire-fem ganger.

Dessuten snakker jeg om den typiske personen som oppfører seg så jævla cocky og besserwisser at det ender med grisejuling, uten at det er trussel på noen måte (haha!! voldstrusler via internett, haha!). Noen folk er sånn, og en del av dem får juling fordi de ikke skjønner selv hvordan de oppfører seg. De menneskene pleier også å spøre "hvorfor gjorde du det a?!", som en slags bekreftelse på at "ja, jeg ANER ikke hva som egentlig renner ut av kjeften min".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.