Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kombinert delay/reverb-tråkkert?


PerA

Anbefalte innlegg

Da hadde jeg prøvd å finne en TS9 og en TU2 brukt og kjøpt en reissue AD9 eller en DD20 eller prøvd å finne de også brukt.

Drit i reverb.... ingen som bruker det lenger.

Ingen som bruker reverb, det blir nok litt å skyte bom. Mange bruker reverb og det ser en på at så og si brorparten av produsentene av effektpedaler har en reverbpedal i stallen. Bruker og reverb selv, da innebygget i forsterkeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er på budsjett så er helt klart reverb det som kommer nederst på listen med mindre du spiller i et surfband. I en band setting vanner bare reverb reverb ut gitarlyden og reverbpedaler låter crap.

Ja det finns folk som bruker reverb de har en 25000,- lexicon eller eventide i et rack ikke en føkings pedal. Hvis du på død og liv vil ha reverb så kjøp en amp med reverb. Har du en delay så er det bare å sette noen korte lave repeats så faker du reverb uansett. Tror ikke du finner noen låter du hvor publikum kommer og sier det var bra men du skulle hatt litt reverb..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er på budsjett så er helt klart reverb det som kommer nederst på listen med mindre du spiller i et surfband. I en band setting vanner bare reverb reverb ut gitarlyden og reverbpedaler låter crap.

Ja det finns folk som bruker reverb de har en 25000,- lexicon eller eventide i et rack ikke en føkings pedal. Hvis du på død og liv vil ha reverb så kjøp en amp med reverb. Har du en delay så er det bare å sette noen korte lave repeats så faker du reverb uansett. Tror ikke du finner noen låter du hvor publikum kommer og sier det var bra men du skulle hatt litt reverb..................

Litt rar måte å si at du tar feil på, men jeg godtar den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel bare informere om at jeg har trukket samme slutning som Toffa, og bruker bare reverben på forsterkeren.

Dermed ser det ut til at jeg har litt mer cash til vreng og delay.

Har skaffa meg en brukt Danelectro Dan-O-Matic, blir fint med avveksling fra Boss-designet.

Ellers tenker jeg å anskaffe meg følgende:

- T-rex Mudhoney.

- Delay. Har sett litt på Red Repeat, men er ikke helt sikker ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.